За допомогою email-маркетингу та обману збирають голоси за передачу Києво-Печерської лаври в УПЦ КП – заява Інформвідділу УПЦ

12 грудня 2015, 16:06
Шахраї таким шляхом збирають голоси

За допомогою email-маркетингу та обману збирали голоси за

Більш 13000 голосів за петицію про передачу Києво-Печерської лаври УПЦ Київського патріархату були зібрані за допомогою email -маркетингу та обману.

Зокрема , використані в розсилці електронні адреси попередньо були зареєстровані на сайті Київської міської ради як ті, з яких нібито кияни проголосували за цю петицію , повідомляє Центр інформації Української Православної Церкви , посилаючись на заяву Інформаційного відділу УПЦ.

Реклама

"Про це повідомляють численні користувачі мережі Інтернет , яким на електронну пошту приходила розсилка з проханням підтвердити підписання згаданої петиції. Коли користувачі відкривали посилання з метою дізнатися її зміст, або відмовитися від підписання – автоматично отримували наступне повідомлення про те, що їхній голос зарахований на підтримку петиції. При цьому не відбувалося жодної реєстрації підписантів – досить було натиснути на активне посилання в отриманому листі ", – йдеться в заяві.

Такий метод збору підписів в Інформаційному відділі УПЦ вважають комп'ютерним підтасовуванням , а саму петицію – " спланованою провокацією з незаконним використанням бази даних користувачів інтернету, які потрапили в розсилку вже попередньо зареєстрованих сторінок для підписання петиції " .

При цьому в Інформаційному відділі УПЦ звертають увагу на те, що в розсилці були використані електронні адреси не тільки жителів Києва та України, а й іноземні , зокрема – Канади , про що свідчить скан одного з листів розсилки, який є в розпорядженні відділу .

Реклама

"Ця махінація планувалася для створення чергової інформаційної спекуляції про те , що суспільство нібито не підтримує Українську Православну Церкву , за що і були зібрані тисячі підписів за рекордно короткий термін ", – вважають в Інформвідділі УПЦ.