Піклуючись про здоров'я: оператори систем розподілу ДТЕК Мережі просять клієнтів користуватися дистанційними послугами

19 березня 2020, 09:00
З 17 березня оператори електронних систем розподілу електроенергії (ВСР) перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів. Всі послуги зараз надаються дистанційно

Фото: pixabay

В умовах оголошеного в Україні карантину ДТЕК забезпечує стабільне енергопостачання мешканцям міст та сіл. Піклуючись про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, компанії ДТЕК Київські електромережі, ДТЕК Дніпровські електромережі, ДТЕК Донецькі електромережі, а також Одесаобленерго і Київобленерго перейшли в режим дистанційного обслуговування.

Компанії просять клієнтів скористатися дистанційними сервісами замість особистих візитів в ЦОК. Скористатися послугами можна на сайтах компаній, за телефонами їх колл-центрів, а також по електронній пошті і на офіційних сторінках в Facebook. Це більш зручний формат обслуговування, який економить час клієнта і не вимагає його особистої присутності.

Реклама

Фото: pixabay

На даний момент в місті Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях доступні такі дистанційні сервіси:

  • Передача показань електролічильників (в особистому кабінеті на сайтах компаній);
  • Отримання та передача інформації про відсутність електроенергії;
  • Отримання інформації про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
  • Консультації в разі непрацюючого лічильника;
  • Замовлення на приєднання до мережі;
  • Замовлення на збільшення потужності;
  • В особистому кабінеті – передача показників і отримання рахунку за реактив і розподіл (для юридичних осіб).

Оператори систем розподілу повідомляють, що збільшили кількість операторів колл-центрів, які приймають дзвінки, повідомлення і заявки в Facebook. У той же час, просять поставитися з розумінням щодо тимчасової зупинки робіт на дому. Клієнтів просять, по можливості, перенести всі нестандартні питання, які потребують особистого звернення, на період після закінчення карантину.