"Samsung Electronics Україна" розширює спектр послуг і стає ближчою до клієнтів завдяки "Pick-Up сервісу"

9 березня 2017, 11:22

Тепер оцінити зручність і переваги сервісу зможе кожен житель України

Новий тип послуги від компанії "Samsung Electronics Україна" та компанії "Нова пошта" під назвою "Pick-Up сервіс" поширився на всю країну. Тепер полагодити свої девайси в офіційних сервісних центрах Samsung зможе кожен користувач на території України*.

Реклама

Завдяки співпраці компаній "Samsung Electronics Україна" та "Нова пошта" на ринку України з'явилася нова послуга "Pick-Up сервіс". Ідея послуги дуже проста: якщо в клієнта виникли проблеми з використанням продукції Samsung, надіслати пристрій в офіційний сервісний центр можна буде безкоштовно в будь-якому відділенні "Нова Пошта". Достатньо оформити заявку на сайті або по телефону. Відправити за цією послугою можна смартфони, планшети та інші портативні пристрої.

"Ми дуже раді можливості запустити "Pick-Up сервіс" на всій території України, – зазначає Олексій Роман, керівник департаменту сервісу "Samsung Electronics Україна". – Послуга працювала в пробному режимі протягом декількох місяців, проте відгуки користувачів про неї підтвердили зручність і унікальність сервісу. Компанія продовжить докладати максимум зусиль для того, щоб радувати користувачів подібними нововведеннями і якісним обслуговуванням".

"Тепер сервіс у відділеннях "Нова пошта" отримає нові переваги по всій Україні. Якщо раніше у нас можна було отримати або відправити посилку, замовити кур'єрське обслуговування, зробити грошовий переказ, то зараз ми беремо на себе доставку в ремонт пристроїв Samsung – будь-то смартфон, планшет чи розумний годинник. У такий спосіб ми пропонуємо клієнту більше, ніж він звик отримувати у відділенні "Нова пошта", тому що бачимо клієнтський сервіс саме в додаткових можливостях", – говорить Максим Рабинович, директор з розвитку "Нова пошта".

Реклама

Послуга "Pick-Up сервіс" проста у використанні. Потрібно завітати до найближчого відділення "Нова пошта" або зателефонувати на гарячу лінію "Samsung Electronics Україна" за номером 0 800 502 000 для виклику кур'єра.

Послуга доставки пристроїв Samsung є безкоштовною і поширюється на лише на гарантійні, але й на негарантійні випадки. Ремонт останніх буде проводитися виключно після того, як співробітники сервісного центру узгодять вартість проведення робіт з клієнтом. Після уточнення деталей зворотної доставки, фахівець компанії Samsung відправить пристрій за вказаною адресою і в зручний для клієнтів термін. Тривалість послуги в середньому становить 3 дні.

Компанія Samsung завжди піклується про своїх клієнтів і виконує поставлені завдання з професіоналізмом. Визнанням цього є той факт, що компанію вже кілька років поспіль нагороджують званням "Сервіс побутової техніки року" в рамках Міжнародного фестивалю-конкурсу торгових марок "Вибір року". В Samsung завжди готові надати якісне обслуговування, а сервісна мережа компанії складається з 115 авторизованих центрів і є найширшою в Україні.

Реклама

*Детальніше про послугу – на сайті http://www.samsung.com/ua/nova-poshta/, послуга не доступна на території проведення АТО і Автономної республіки Крим.