"Сьогодні" і Edison Research проводитимуть щоденні дослідження перед другим туром виборів

8 квітня 2019, 14:15
"Сьогодні" почали співпрацю з міжнародною компанією Edison Research перед другим туром виборів для дослідження настроїв українців

/ Фото: Сьогодні

Новини "Сьогодні" на телеканалі "Україна" починають унікальний дослідницький проект "Настрої українців перед другим туром президентських виборів 2019" спільно з міжнародною компанією Edison Research, клієнтами якої є ВВС, Apple, Google і CNN. Щодня, починаючи з 8 квітня, на майданчиках лідера інформаційного простору країни "Сьогодні" будуть опубліковані результати опитувань про зміни в сприйнятті українцями актуальних подій і ситуації в країні напередодні виборів.

"Сьогодні" обрали для співпраці компанію Edison Research з урахуванням її багаторічного дослідницького досвіду в США, Європі, Азії і Африці, унікальної методології дослідження і того, як ця методологія поєднується із сучасними технологіями обробки даних. Для спільного проекту в Україні компанія проведе 5000 телефонних інтерв'ю. Опитування відбуватимуться щодня, з миттєвими вимірами результатів.

Реклама

По всьому світу Edison Research проводить дослідження для найбільших медіакорпорацій, провідних комерційних та громадських мовників. З 2003 року компанія ексклюзивно проводить екзит-поли для таких холдингів як ABC, CBS, CNN і NBC. Так, під час екзит-полу 2018 року в США, проведенням опитувань і підрахунком голосів по всій країні займався штат із 4000 співробітників. На президентських виборах в США в 2020 році Edison буде обробляти, аналізувати і публікувати дані більш ніж 100 000 інтерв'ю з виборцями впродовж одного дня.

Також Edison регулярно виконує запити галузевих організацій на розробку новітніх досліджень. Метою таких досліджень є доповнення і розуміння інформації про постійні зміни в медійному середовищі. Компанія не тільки розробляє методологію досліджень, а й поєднує її з сучасними технологіями обробки даних, які дозволяють отримати результати в найкоротші терміни. Серед клієнтів Edison Research такі гіганти світової індустрії як Apple, Google, Oracle, Amazon, Samsung і Siemens.

"Для "Сьогодні" вкрай важлива співпраця з партнером, який володіє новітніми дослідними технологіями і дотримується світових стандартів якості. Упевнений, разом ми зможемо надати українцям максимально оперативну та актуальну інформацію про зміни суспільних настроїв і сприйняття подій, які супроводжують передвиборчі перегони. Переконаний, результати нашої спільної роботи з Edison Research встановлять нові орієнтири для національних опитувань", – говорить директор Дирекції інформаційного мовлення, головний редактор телеканалу "Україна" Юрій Сугак.

До загального дослідницького проекту з новинами "Сьогодні" Edison Research привернула своїх ключових експертів з глобальних опитувань та медійних досліджень. Директором проекту "Настрої українців перед другим туром президентських виборів 2019" стала доктор політичних наук Ніно Джапарідзе (Nino Japaridze), яка має понад 20 років досвіду масштабних міжнародних досліджень. Серед її проектів дослідження аудиторії для медійних гігантів BBC, Радіо Свобода та Voice of America. У проекті також бере участь Роб Фарбман (Rob Farbman), виконавчий віце-президент компанії Edison, який керує проектом Національного екзит-полу США, забезпечуючи проведення опитувань і загальнонаціональний підрахунок голосів для ABC News, CBS News, CNN і NBC News. Роб Фарбман контролюватиме обробку даних опитувань в Україні. Крім того, до проекту приєднається Колін Ваілдінг (Colin Wilding). У нього 40-річний досвід розробки та управління вибірковими дослідженнями і статистичним аналізом для світових ЗМІ. Серед проектів Ваілдінга – оцінка глобальної аудиторії BBC та BBC Global News.

Реклама

"Для Edison Research спільний дослідницький проект з новинами "Сьогодні" дуже цікавий і ставить перед нами багато викликів. По-перше, зараз в Україні історично важливий рік виборів, і настрої населення можуть змінюватися щодня. По-друге, більшість українців не знають, що результати багатьох публічних опитувань, які вони бачили до сих пір, датуються не одним днем. Люди бачать дані і вважають їх актуальними. Наша методологія – сучасний інструмент, який дозволяє отримати результати впродовж одного дня, відразу обробити і оприлюднити дані. Ми разом з "Сегодня" покажемо глядачам нові стандарти досліджень і дійсно актуальну інформацію, справжній детектор настроїв, чутливий до найменших змін", – зазначила доктор політичних наук, Ніно Джапарідзе.

Довідка про методологію:

Дослідження, яке проведе компанія на замовлення "Сьогодні", буде репрезентативним щодо населення України у віці від 18 років і старше, що проживає на всій території України, крім окупованих територій Криму і Донбасу. В ході дослідження буде проведено 5 000 телефонних флеш-інтерв'ю.

Унікальність даного "швидкого дослідження" (flash-polls) полягає в тому, що воно дає можливість отримати миттєву реакцію українців на події під час президентської кампанії.

Реклама

Дослідження проводитиметься із застосуванням стратифікованої випадкової вибірки. Вибірка роллінгова, опитування проводитиметься щодня. Дані за кілька днів будуть об'єднуватися в загальну базу даних для отримання надійної інформації як на даний час, так і в динаміці. Найчастіше дані публікуватимуться на підставі 500 інтерв'ю (помилка вибірки складає 4%) або 1 000 інтерв'ю (помилка вибірки – 3%).

Дослідження проводиться Edison Research в повній відповідності з методологією компанії і міжнародними дослідними стандартами.

Довідка про "Сьогодні":

"Сьогодні" – інформаційний майданчик, який об'єднує ефірні новини (6 щоденних випусків новин "Сьогодні", "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою", які виходять на телеканалі "Україна"), газету "Сегодня", сайт Segodnya.ua і діджітал- сегмент.

Загальний середньомісячний охоплення бренду "Сьогодні" (ТВ + газета + Інтернет) сердь аудиторією 18+ становить 26,08 млн – це 68% від усього населення України (18 +) (без окупованих територій Криму і Донбасу).

Телевізійні випуски новин "Сьогодні" можна побачити кожен день в ефірі каналу "Україна" о 7:00, 8:00, 9.00, 15:00, 19:00 і 23:00 год.

У 2018 році телевипусків "Сьогодні" лідирували серед усього дорослого населення країни (18 +). Частка вечірніх випусків "Сьогодні" о 19:00 склала 15,2%, "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою "- 17,8%. Всього в ефір вийшло майже 32 тис. Сюжетів.

Щодня з телевізійними випусками "Сьогодні" контактує майже 6 млн глядачів.