Скандал з турфірмою: що робити, якщо вас поселили не до того готелю

13 вересня 2018, 14:31
Туристи можуть вимагати половину вартості поїздки

Фото: Ірина Нікіфорова

Минулої п'ятниці, 7 вересня, українські туристи повинні були вилетіти з Києва до Бодрума (Туреччина). Спочатку рейс перенесли з аеропорту "Київ" до "Борисполя", а потім відкладали час відправлення. До Туреччини туристи прилетіли пізно вночі. Але замість заброньованого і сплаченого готелю їх повезли до абсолютно іншого. Їх поселили в готелі з тарганами, брудною білизною і іржавою сантехнікою. Яку компенсацію можуть вимагати туристи від турфірми, сайту "Сьогодні" розповіла адвокат, директор юркомпанії "Прима лідер груп" Діна Дрижакова. 

У Борисполі туристів повинні були погодувати, оскільки рейс затримали більш ніж на чотири години , а туристів з інших міст поселити до готелю при Борисполі , каже юрист. При цьому бажано, щоб на квитках поставили позначку про затримку рейсу.

Реклама

Вимагати компенсацію від авіаперевізника повинен туроператор, оскільки саме туроператор купував квитки.

"Щодо готелю і дій туроператора, то вони мали бути погоджені з туристами. В даному випадку туроператор надав неякісні послуги, і туристи мають повне право звернутися до Держслужби з питань безпеки продуктів харчування та захисту прав споживачів (вулиця Бориса Грінченка, 1, Київ, тел. 279-12-70) та головного управління Держслужби з питань безпеки продуктів харчування та захисту прав споживачів (вулиця Волинська, 12, Київ, тел. 044 486-40-27), а також до департаменту туризму і курортів про позапланову перевірку, виклавши всі обставини і вимоги про компенсацію зіпсованої відпустки та позбавлення ліцензії на туроператорську діяльність. І після цього можна йти до суду. Хоча по практиці має вирішитися в досудовому порядку. Також для суду знадобляться і інші документи: ваучер, позначки про затримку, фотографії. Перемогти цілком реально. Сума компенсації може становити до 50% від вартості всієї поїздки", – зазначає адвокат, директор юркомпанії "Прима лідер груп" Діна Дрижакова.

Раніше туроператор Join Up! пояснив сайту "Сьогодні", чому їх клієнти опинилися зовсім в іншому готелі. Так, виліт змістився на добу, оскільки зламався літак. За їх словами, туристів з дітьми і літніх людей поселили до готелю, а тих, кому місць не дісталося – забезпечили холодним і гарячим харчуванням. А ось готель з іржавою сантехнікою і тарганами вищий за "зірковістю" і дорожчий того, до якого повинні були поселити туристів, пояснили в туроператора. В якому стані готель, в турфірмі не знали.

"Отримавши звернення від туристів, ми продовжуємо пошуки альтернативного розміщення в інших готелях, де є вільні номери", – повідомили в турфірмі.

Раніше, нагадаємо, українці не могли вилетіти з Тунісу через борги туроператора OASIS перед авіакомпанією Bravo Airways. Фірма два роки не виконувала свої фінансові зобов'язання.