Цілковита халтура: експерт назвав серйозні недоліки Керченського мосту

21 жовтня 2019, 06:30
Конструкція мосту має бути єдиною, упевнений Георгій Росновський

Керченський міст, який незаконно зводиться Росією та має з'єднати окупований Крим і материкову частину РФ, має низку дуже серйозних конструктивних недоліків, здатних призвести до його руйнування.

Про це український інженер-мостобудівник, головний інженер проекту компанії "Союзтранспроект" Георгій Росновський розповів в коментарі "Крим.Реалії".

Реклама

"Я займався Керченським мостом з 1993 року. У нас були різні варіанти. У моєму варіанті створ був у тому місці, яке було рекомендовано великим московським інститутом "Гідропроект" імені Жука, а зараз будують в невідповідному місці – і за судноплавством, і за геологічними умовами", – говорить експерт.

З його слів, для запропонованого ним створу, тобто центрального проходу по фарватеру Керченської протоки, на північ від Керчі тунелі не потрібні – навпаки, зверху можна спокійно проходити.

"Звичайно, я теперішнього проекту через косу Тузла не бачив і тому не можу сказати, який там фундамент, довжина і так далі. Великі гроші можна вбухати і зробити міцний міст, але навіть за великих грошей можливо зробити халтуру цілковиту. Окремий залізничний міст – це теж, я вважаю, неправильно. Треба було єдину конструкцію зробити, щоб вона була міцнішою і надійнішою. А окремі два мости – це дуже погано. Прольоти маленькі, це недобре за умовами льодоходу", – резюмував Георгій Росновський.

Реклама

Раніше новини "Сьогодні" повідомляли, що Керченський міст спровокував екологічну катастрофу в Азовському морі .

Також писалося, що Старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар розповів, чому Керченський міст має впасти .

Повідомлялося також, що через умови судноплавства, які ускладнилися в Керченській протоці, українське судно сіло на мілину:

Реклама