Учасники національного флешмобу GREEN CHALLENGE зможуть потрапити на церемонію нагородження кращих блогерів України

12 вересня 2019, 11:25
Телеканал ICTV і агрохолдинг МХП запустили еко-флешмоб, щоб нагадати про порятунок планети

В рамках спільного проекту телеканалу ICTV і агрохолдингу МХП "Прийми рішення на користь природи" ведучий телеканалу Антон Равицький почав 21-денний марафон, в ході якого він показує, як, відмовляючись від нераціонального споживання і використовуючи продукти, що не шкодять екології, кожен з нас може зробити свій посильний внесок у збереження екології планети.

"Спершу зміна власних споживчих звичок – це важко і незвично, – поділився Антон, який вже почав міняти свою споживчу поведінку на користь еко-орієнтованості, і активно ділиться своїми спостереженнями і досвідом в соцмережах, — Але з часом це виявляється не настільки складно і перетворюється в нові звички, які допомагають зберегти екологію, знизити нераціональне споживання, зменшити споживання невідновлюваних ресурсів, а також використання в повсякденності продукції і матеріалів, які шкодять природі".

Реклама

На підставі власного досвіду Антон Равицький спільно з телеканалом ICTV та агроіндустріальним холдингом МХП кинув виклик користувачам соцмереж і запустив став еко-челендж з хештегом #GREENCHALLENGEЮ, який став популярним серед користувачів

"Долучитися до порятунку планети може кожен з нас. Це не вимагає багато часу або якихось особливих зусиль або коштів. Досить просто бажання – завести кілька корисних звичок, які рятують екологію планети, і зробити їх частиною свого життя, – розповіли організатори еко-челенджу, – Коментуйте, діліться власним прикладом і рекомендаціями в мережах – і обов'язково ставте відповідний хештег. Ви зможете не просто зробити планету краще, але й отримаєте шанс потрапити на церемонію нагородження кращих блогерів країни".

Організатори соціальної акції "Прийми рішення на користь природи" нагадують, що за прогнозами вчених, у людства залишилося всього лише близько 10 років на зміну своїх споживчих звичок і технологій. І якщо зараз кожен житель планети не замислиться над зміною своїх звичок, до 2050 року людство перетне точку "неповернення" – тоді врятувати Землю вже не вдасться.

Реклама

"Світові корпорації масово почали перейматися питаннями екології. У своєму виробництві вони переходять на використання енергії з відновлюваних джерел, активно впроваджують технології переробки власних відходів, влаштовують масштабні кампанії по збереженню навколишнього середовища. Такі тенденції активно переймають і українські підприємства. Наприклад, агрохолдинг МХП сприяє мінімізації викидів забруднюючих речовин, у тому числі парникових газів, знижує концентрацію забруднюючих речовин в стічних водах і реалізує проекти для утилізації власних відходів", – привели журналісти ICTV приклади відповідального ставлення компаній-гігантів до навколишнього середовища та використання ресурсів.

Згідно з результатами впливових галузевих досліджень, агрохолдинг МХП відомого українського бізнесмена Юрія Косюка лідирує в аграрному секторі за обсягом капітальних інвестицій в еко-проекти, загальна вартість яких за останні кілька років наближається до позначки мільярд гривень. Холдинг п'ять разів поспіль визнаний лідером в номінації "Системний підхід до управління та впровадження більш чистих технологій виробництва", а його виробництва і технології мають сертифікати, які визнають екологічність всього виробничого ланцюжка найбільшого вертикально інтегрованого виробника і експортера м'яса курки.