Українці стали купувати менше онлайн-квитків у 2014 році

23 квітня 2014, 17:55
Продажі впали майже на 30% на всі види транспорту

Уже в квітні цього року очікується зростання продажів квитків / Фото: Юрій Кузнєцов

Протягом перших трьох місяців 2014 обсяги онлайн- продажів транспортних квитків впали майже на 30 % порівняно з аналогічним періодом минулого року. Падіння попиту торкнулося і залізничних , та автобусних , та авіаквитків . Про це заявив директоркомпанії- розробника системи онлайн -продажу квитків " Аргест Груп " Олександр Семененко.

"Причини такого падіння ( але ж на такому динамічному ринку ми прогнозували зростання ) пов'язані з подіями, що відбуваються в країні. Попит на пасажирські перевезення впав сам по собі , а на ринку онлайн- квитків це відбилося більш помітно , так як цейринок сам по собі значно менше ринку традиційних каналів продажів", – говорить Семененко.

Таким чином, обсяги онлайн-продажів квитків на поїзд цього року впали на 27 % порівняно з аналогічним періодом 2013 року, квитки на автобус також показали більш низький попит на 41 %, а авіаквитки – на 34 %.

За словами Семененко, з січня по березень в 2013 році обсяги продажів росли . Проте вже в квітні цього року очікується зростання продажів онлайн- квитків. У цьому місяці фахівці прогнозують, що зростання продажів залізничних квитків складе 65 %, автобусних – 54 % та авіаквитків – 51 %.

"Повернення на позиції пройшло року намічається в квітні, судячи з результатів за першу половину цього місяця", – зазначає Семененко. І додає, що зростанню продажів посприяють наближаються травневі свята і відкладений раніше попит.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що
з 27 травня тимчасово призупиняється продаж проїзних документів на поїзди Білоруської залізниці, які курсують у напрямку України.