Українці стали учетверо активніше шукати новини в інтернеті

24 вересня 2014, 12:52
Кияни останнім часом турбуються про комунальні проблеми, і питають, як стати невидимим

Теми запитів в пошуку Яндекса

Яндекс провів нове дослідження про те, що кияни і інші жителі України шукають в інтернеті.

Дослідження підготовлене за даними пошуку Яндекса з використанням звітів Gemius SA, Factum Group та Державної служби статистики України.

Реклама

Основні цифри і факти:

За даними Gemius SA, в Україні налічується майже 19 млн осіб у віці від 15 років, які хоча б раз на місяць виходять в інтернет.

Протягом тижня число користувачів пошуку і їх активність міняються несильно. Трохи менше звичайного пошук затребуваний по п'ятницях і суботах – мабуть, в кінці робочого тижня у жителів України є цікавіші справи. Протягом доби пік пошукової активності спостерігається з 20:00 до 22:00 – в ці години користувачі задають в два рази більше запитів, ніж в середньому за добу.

Реклама

В цілому, приблизно половина всіх пошукових запитів українських користувачів Яндекса пов'язана з дозвіллям – пошуком фільмів і музики, спілкуванням в соціальних мережах, хобі, культурними заходами тощо. Як правило, що більше місто, то вище в ньому частка запитів ділового та комерційного характеру, а частка запитів про дозвілля – нижче.

Жителі Києва та області, як і інших центральних регіонів України, частіше за інших задають запити ділової тематики – про покупку устаткування, отримання держпослуг, пошук оголошень.

Також тут помітно частіше зустрічаються запити про всілякі хобі, ремонт і облаштування будинку: , , , . А ще схоже, що місцеві користувачі перед виходом на вулицю не дивляться на градусник, воліючи справлятися про погоду в інтернеті.

Реклама

Кияни частіше звертаються до Яндексу російською мовою – частка запитів українською складає трохи більше 15%, але вона постійно зростає. Вибір мови для запиту в чомусь залежить від його тематики. Найпопулярніші теми пошуку українською мовою – освіта, держпослуги та адміністративні питання. Російською мовою найчастіше шукають кіно, серіали, мультфільми, а також товари та послуги.

Зміна політичної ситуації в Україні насамперед відбилося на запитах користувачів про поточні події або сайтах з новинний інформацією. Наприклад, частка запитів зі словом "новини" або "новости" до літа 2014-го зросла майже в чотири рази порівняно з осінню 2013 року. У рази збільшилося число запитів з назвами сайтів популярних новинних видань. Разом з цим, користувачі не перестали цікавитися іншою інформацією, і список найпопулярніших тем в запитах практично не змінився.

Найпопулярніші запити до Яндексу жителів Києва та області восени 2014-го:





Останнім часом багато киян турбуються про комунальні проблеми – наприклад, запитують у Яндекса, , і .

А ось приклади унікальних запитів киян – тих, що задають не частіше разу на тиждень: