Українсько-польська кіностудія створила постапокаліптичну гру про Крим в стилі Fallout

13 липня 2016, 17:16
Розробники показали, що може чекати півострів після окупації Росією

Українсько-польська геймстудія створила постапокаліптичну гру про Крим в стилі Fallout. Фото: ain.ua

Українсько-польська команда TallTech опублікувала в Steam оновлену рольову гру Krai Mira. Геймплей виконаний в стилі легендарної серії Fallout, але найцікавіше те, що дії в цьому постапокаліптичному світі розвиваються на території Криму.

За словами засновника TallTech харків'янина Ростислава Кравціва, основна ідея та філософія гри – свобода. "Пізнаєте істину, і істина зробить вас вільними". Пост-апокаліптичний антураж земного раю, перетвореного в антропогенну пустелю, показує, що може статися з суспільством, сліпо прийняв брехня за істину", – пояснив він в коментарі AIN.UA.

Реклама

Події відбуваються в 2061 році на островах – ділянках суші, уцілілих після глобальної катастрофи. "Епідемії, злидні, мародерство і розпуста відкинули людство на багато століть назад... У цій похмурій реальності народжувалася нова цивілізація", – йдеться в описі проекту. Ось так в уяві розробників виглядав би колись квітучий Крим, який перетворився після катастрофи в радіоактивну пустелю:

Реклама

Головний герой живе і розвивається, взаємодіючи з іншими онлайн-гравцями, штучними персонажами і об'єктами ігрового світу. Доступно сім спеціалізацій персонажа, які визначаються при створенні гри – наприклад, технік, розбійник або мисливець. Вибір впливає на набір початкових навичок героя, його сильні і слабкі сторони.

У грі немає лінійності або строго певного сюжету – перед героєм відкривається безліч шляхів розвитку. Боротися за виживання має бути не тільки з людьми, але і з монстрами. Гравця чекають покрокові бої з зональними ушкодженнями, просунутий AI, що враховує зони сприйняття, азартні ігри в мирних локаціях, квести, випадкові сутички, мародерство та інші принади.

Реклама

Історія гри "Край Світу", складна і місцями трагічна, почалася в 2007 році. В її основі – глобальне потепління, через якого затопило Крим. Спочатку Ростислав реалізував ідею в онлайн-проекті CRIMEA, який поступово переріс у гру Krai Mira (перша версія була на флеш). "Крим вибрав з огляду на невелику, але дуже різноманітною території, і особистої прихильності до цієї частини української землі", – пояснив Кравців.

На той час у нього за плечима був досвід в геймдеві. Свою першу гру Bunny Rush на флеш Кравців написав в 2002 році. У 2011-2013 працював над проектами Mutant Badlands і W1 DogFighter датської студії Pixel Pandemic, а також над грою COMPOUND (США).

Демо-версія Krai Mira вперше вийшла в 2007 році і складалася всього з дев'яти локацій. У 2008-му, розуміючи, що одному не впоратися, Ростислав запросив в проект програміста з Росії, про що згодом пошкодував.

"Моя графіка, сайт, тексти і навіть назва гри були вкрадені. Коду клієнта і тим більше сервера у мене не було, тому довелося починати все з нуля, в 2013-му. Було вирішено створювати гру на движку Unity3D", – розповів Ростислав.

Допоміг знайомий композитор Петро Кошжевський з Польщі та Цеслав Сукстул – 3D художник з Литви, який нині мешкає в Великобританії. Пізніше команда отримала інвестиції в загальній сумі $ 12 000 від інвестора з Польщі та зібрала майже 4000 фунтів на Kickstarter (перша спроба зібрати $ 37 000 на Indiegogo не увінчалася успіхом). Розробники змогли присвятити себе грі на фултайм, а також придбати додатковий контент, в основному 3D-моделі.

"Якщо враховувати початкові плани 2013 роки (лінійне проходження ряду локацій), то зараз гра готова на 200%, оскільки був реалізований відкритий світ, система суттєво, перки, міні-ігри, репутація в містах, торгівля, охорона караванів, радіаційний вплив, більше 30 рандомних локацій з 70 варіаціями груп мобів на них, 15 поселень і близько 20 сюжетних локацій", – розповів Ростислав.

Новий реліз гри з'явився в Steam 11 липня. Відгуки гравців переважно позитивні.