Вміння управляти своїм часом: експерт з працевлаштування дала кілька порад

6 жовтня 2019, 11:00
Навчити людину працювати в комп'ютерній програмі легко, а от навчити бути гнучкою, креативною і комунікабельною – складно

/ Фото: Олександр Яремчук

Ринок праці в Україні постійно змінюється, особливо в умовах масштабної діджиталізаціі останніх років. Катерина Козельська, HRmanager креативного агентства "TABASCO" розповіла в коментарі сайту "Сьогодні", що для того, щоб бути конкурентним на ринку праці, потрібно не тільки мати досвід і професійні знання, а й розвивати soft skills. Навчити людину працювати в Excel легко, а от навчити бути гнучкою, креативною і комунікабельною – складно.

"Саме ці навички необхідно розвивати щодня, щохвилини. Уміння правильно говорити і доносити інформацію знадобиться тобі завжди і всюди. Уміння працювати в команді обов'язково. Уміння приймати рішення, брати на себе відповідальність і впевненість в собі. Уміння управляти людьми, і це не обов'язково лише для ТОП-позицій. Емоційний і соціальний інтелект. Звичайно, управляти своїм часом. І бажано собою взагалі. Критичне мислення і вміння вирішувати проблеми. І ще дуже важливо вміти всього цього швидко навчитися. Іноді простіше взяти "джуна", але з набором цих навичок, вкласти в нього спеціальні знання – і отримати справжню "зірочку" в команді", – каже Катерина Козельська.

Нагадаємо, за найближчі п'ять років в Україні на тлі запланованого зростання економіки на 40% буде створено мільйон нових робочих місць. Про це йдеться в Програмі діяльності уряду на п'ять років, опублікованій на сайті Кабінету міністрів.

Реклама

Раніше повідомлялося, що нестача робочих рук в Україні вже всерйоз стурбувала топ-менеджерів компаний. Саме цю проблему вони називають головною небезпекою для розвитку бізнесу.

Більше читайте на сайті "Сьогодні" в матеріалі: "Дорогі навички": що цікавить роботодавців в Україні і за що готові платити більше".