Затверджено новий порядок перетину лінії розмежування на Донбасі

18 липня 2019, 17:51
Місцевим жителям Донеччини та Луганщини стане легше переміщати товари через КПВВ

/ Фото: AFP

На Донбасі затверджено новий порядок перетину лінії розмежування, що стосується переміщення товарів, яке покликане полегшити життя місцевому населенню. Відповідне рішення прийнято Кабінетом міністрів, повідомляє прес-служба Міністерства з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб.

Згідно з ухваленим рішенням, найближчим часом при перетині лінії розмежування діятимуть нові правила переміщення товарів у пунктах в'їзду/виїзду.

Реклама

Зокрема новим порядком визначено процедури пропуску осіб та транспортних засобів через лінію розмежування, видачі дозволів на її перетин, особливостей контролю в'їзду-виїзду на КПВВ, переміщення гуманітарних вантажів на тимчасово окуповану частину Донбасу. Крім цього, вводяться нові підходи до процедури переміщення осіб і товарів через лінію розмежування в Донецькій і Луганській областях.

Читайте також:

"Головною відмінністю нового порядку, що вплине на цивільне населення, буде зміна принципу визначення переліку товарів, які можуть перевозитися через лінію розмежування. З ініціативи МТОТ до порядку включена норма, яка передбачає визначення переліку тільки заборонених або обмежених для переміщення товарів. Це означає, що, відповідно до прийнятого порядку, особи, що перетинають лінію розмежування в Донецькій і Луганській областях, незабаром зможуть перевозити будь-які товари, за винятком обмежених або заборонених до переміщення", – йдеться в повідомленні.

Реклама

У Міністерстві зазначають, що таке нововведення дозволить забезпечити права цивільних і задовольнити їх потреби. МТОТ на виконання затвердженого порядку найближчим часом затвердить відповідний перелік товарів.

А тим часом, як повідомляли новини "Сьогодні ", 17 липня в Мінську домовилися про перемир'я під вибори, допуск ОБСЄ і обмін полоненими. Крім того, на Донбасі повинні налагодити мобільний зв'язок і відновити міст в Станиці.