В аеропорту "Київ" ім. Сікорського відкрився черговий мультибрендовий магазин Heinemann Duty Free

30 травня 2019, 15:26
Пасажирам пропонується широкий вибір зарубіжних товарів, в тому числі лімітовані колекції відомих брендів

Реклама

Авіаподорожі українців стануть ще більш комфортними та приємними – 27 травня в новій частині терміналу А аеропорту "Київ" ім. Сікорського ("Жуляни") відкрився мультибрендовий магазин Heinemann DutyFree. "Київ" – третій аеропорт України, в якому працюють магазини всесвітньо відомої компанії.

"Ми інвестували в головні аеропорти України -"Жюляни", "Бориспіль", "Одеса". Ми інвестуємо в Україну і бачимо майбутнє цього ринку", - говорить Річард Хойер, віце-президент Heinemann DutyFree, підкреслюючи, що на українському ринку компанія успішно працює на протязі 9 років.

У Heinemann DutyFree пасажирам пропонується широкий вибір зарубіжних товарів. Тут можна купити парфуми, косметику і аксесуари, тютюнові вироби і алкоголь, солодощі. В асортименті – лімітовані колекції відомих брендів, які ще не представлені в Україні. За словами Річарда Хойера, список товарів буде розширюватися.

Реклама

"Наша мета – найкращий в світі шопінг для наших клієнтів, який ми забезпечуємо, співпрацюючи з провідними міжнародними брендами", - зазначив Річард Хойер.

Базована в Гамбурзі Gebr. Heinemann працює в 100 країнах світу на всіх континентах. В аеропорту "Київ" запуск магазину здійснила українська компанія BF & GHTravel retail, що оперує дьюті фрі роздробом Heinemann в Україні.

"Україна – країна з величезним потенціалом, зростаючою кількістю авіапасажирів і дивним розвитком аеропортів", – вважає Саймон Форд, генеральний директор українського підрозділу BF & GH Travel Retail, яке на сьогоднішній день налічує 527 співробітників. Так, аеропорт "Київ" демонструє вражаюче щорічне зростання пасажиропотоку на протязі останніх років (52% в 2018).

Реклама

Бізнес-співпраця з магазинами безмитної торгівлі вигідна і аеропортам. "Ми маємо фіксовані орендні ставки, аеропорти отримують відсоток від наших продажів і, якщо наші продажі ростуть, ростуть і доходи аеропортів. Ця бізнес-модель діє у всіх європейських країнах. Більш того, ми платимо значні інфраструктурні платежі і крім цього ми окремо оплачуємо послуги аеропорту", – каже Саймон Форд.