В "АТБ" розповіли, як працює система підготовки персоналу

30 листопада 2018, 12:53
Корпорація, яка володіє найпотужнішою вітчизняною мережею продовольчих магазинів, впродовж багатьох років розвиває власну стратегію виховання професійних кадрів

Реклама

Коли вісім років тому компанія "АТБ" відкривала в столиці свій учбовий центр, багато хто не розумів сенсу його створення. Хоча він був не першим, а другим таким навчальним закладом в країні (перший працює в материнському регіоні компанії – на Дніпропетровщині – з 2003 року). Керівництво розуміло, що тільки таким чином можна підготувати кадровий резерв гідного рівня.

Слідом за Києвом учбові центри корпорації відкрили у Львові та Одесі. Наразі вже тисячі фахівців стали їхніми випускниками та нині успішно працюють у магазинах мережі по всій країні. Як відомо, потрапити до штату працівників "АТБ" неможливо без проходження навчання. "Власні учбові центри – це гордість компанії. Вони забезпечують не тільки професійне навчання співробітників, але й розвиток управлінських якостей керівників і співробітників внутрішнього кадрового резерву", – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ "АТБ-маркет".

Відповідно до існуючих в компанії правил кожен співробітник має не тільки пройти навчання, але й скласти іспити на відповідність займаній посаді. Найактивніших та ініціативних просувають по службі. "Наша система дає можливість зробити кар’єру, – вона є однією з провідних не тільки в українській торгівлі, але й в українській економіці в цілому. Молодим хлопцям і дівчатам, що приходять на роботу на підприємства корпорації "АТБ", відкриваються унікальні можливості не лише для кар'єрного зростання, а й для задоволення власних амбіцій", – розповідає Олена Федаш, директор департаменту управління персоналом корпорації "АТБ".

Реклама

Завдяки цьому чиннику колектив компанії перетворився на велику родину і справжню команду лідерів. Саме така згуртована команда професіоналів змогла стати одним із драйверів української економіки. Сьогодні торговельна мережа "АТБ" – флагман галузі, що забезпечує роботою багатьох українців (у корпорації працює понад 60 тис. осіб, з котрих майже три чверті – в торговельній мережі). Цей показник постійно зростає. Тільки минулого року компанією було створено понад 7 тисяч нових робочих місць, що на 15% більше за попередній звітний період.

Шукаючи нетривіальні рішення, ця команда запровадила безліч інновацій: принципи викладки, власні торгові марки, POS-термінали тощо. Особливої уваги заслуговує реалізована тут багаторівнева система контролю товарів: неякісна продукція не може потрапити на полиці магазинів "АТБ".

Компанія активно розвивається, розширюючи свою діяльність. Сьогодні мережа налічує 974 магазини в 251 населеному пункті України. Кожен представник цього величезного колективу щодня робить свій внесок у розвиток "АТБ". Дякуючи команді справжніх професіоналів, за двадцять п'ять років своєї діяльності компанія не тільки створила унікальний формат "український дискаунтер", якого немає більше ніде в світі, але й сформувала нову культуру споживання. 3,5 млн українців щодня купують продукти в "АТБ"! Серед них, до речі, чимало киян – у столиці зараз працює приблизно 140 маркетів мережі. А в цілому на Київщині компанія представлена майже двома сотнями магазинів. У кожному з них працюють професіонали.