В інтернеті українці купують техніку, одяг і косметику

23 серпня 2018, 07:21
Найактивнішими онлайн-покупцями в Україні виявилися жителі Київщини

Українці практично не купують в мережі продукти

Купівля товарів в інтернеті ще на початку цього століття здавалася українцям чимось не надто надійним. Якщо в Європі та США люди почали купувати в онлайн-магазинах набагато раніше, то до України така тенденція прийшла зовсім недавно. Зараз все більше людей не хочуть витрачати свій час на те, щоб їхати до магазину і кілька годин шукати необхідний товар.

Згідно з останнім дослідженням GfK, найактивнішими онлайн-покупцями в Україні виявилися жителі Київщини. Співвідношення чоловіків і жінок в інтернет-покупках практично однакове: чоловіків – 48%, а жінок – 52%. Також зазначалося, що найчастіше в інтернеті купують люди з повною вищою освітою віком від 26 до 35 років.

Цілком традиційно чоловіки набагато частіше купують техніку, а жінки одяг, аксесуари і косметику. Якщо до 25 років покупці віддають переваги предметам гардероба, то вікова категорія 26-35 зміщує акценти в бік смартфонів, відеотехніки, товарів для дітей і запчастин. Люди віком 36-45 купують побутову техніку, спортивний і садовий інвентар.

Для покупок на українських сайтах наші споживачі витрачають в середньому 1515 грн, тоді як на іноземних сайтах вони витрачають близько 1290 грн на рік.

Аналітики GfK виділили ТОП-5 категорій товарів, які найчастіше купують на просторах інтернету:

  •     побутова техніка та електроніка, її придбаває близько 52% онлайн-покупців. Особливою популярністю користується цифрова техніка, гаджети, такі як смартфони, планшети, ноутбуки, аксесуари до комп'ютерів і дрібна побутова техніка (фени, праски, міксери і т.д.).
  •     одяг, на нього припадає 45% покупок;
  •     косметику та парфумерію придбаває 34% користувачів;
  •     взуття (30%)
  •     подарунки і аксесуари (25%).

Загалом, такі тенденції схожі зі світовими. Так, згідно з дослідженнями компанії Hootsuite, найбільше у світі в онлайн-магазинах витрачають на одяг – 408 млрд доларів, на електроніку – 359,4 млрд, на іграшки, товари для дому та хобі – 341,5 млрд, на меблі і начиння – 225,5 млрд, на їжу і догляд за собою -139,8 млрд, на відеоігри – 52,5 млрд, а на онлайн-музику -11,2 млрд.

В Україні відеоігри і музику в інтернеті купують значно рідше. Але є й інші категорії товарів, які наші співвітчизники практично не купують в інтернеті. Наприклад, продукти харчування, медичні препарати, будівельні матеріали та меблі.

За даними компанії Nielsen Ukraine, 2016 року в Україні упаковані продукти харчування купували всього 6% онлайн-споживачів, тоді як в світі цифра сягала 17%. Свіжі продукти у нас купує 4% українців, а в інших країнах – 11%. Експерти зазначають, що ринок продуктів в онлайн-сегменті розвинений найгірше. Адже людині, щоб купити свіжі продукти, потрібно їх ретельно оглянути і вибрати кращі на її погляд. В інтернеті ж це не представляється можливим.

Але, наприклад, у Великій Британії та Південної Кореї частка споживачів, які купують онлайн свіжі продукти, найвища – 37%.

Реклама

Нагадаємо, раніше сайт "Сегодня" розповідав, як українці працюють за фрілансом, наскільки це легально в українських реаліях і за що можна отримати чималі штрафи.

Докладніше про те, що українці вважають за краще купувати в інтернеті, читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Онлайн-шопінг: як і що українці купують в інтернеті