Все більше українських компаній пропонують своїм клієнтам онлайн-сервіси попереднього запису. КИЇВЕНЕРГО в рамках програми поліпшення якості обслуговування клієнтів "Час змін" активно розвиває послугу попередньої реєстрації у своїх центрах обслуговування. Веб-сервіс дозволяє киянам спланувати свій візит заздалегідь і в зручний день без очікування потрапити на прийом до фахівця.
Для цього необхідно зареєструватися на сайті, заповнити спеціальну форму, вибравши бажані день і час візиту. Система видасть реєстраційний номер, за яким ви потрапите до фахівця. Цей номер з'явиться на інформаційному табло в центрі обслуговування в той день і в той час, які були вказані при реєстрації.
Сервіс попереднього запису вперше запрацював минулого року в центрі обслуговування клієнтів на вул. Волоській, 42. Експеримент виявився вдалим, тому з 15 травня 2017 року онлайн-запис став доступним ще в 7-ми центрах: на вул. Тимошенка, 18, Жилянській, 83/53, Мельникова, 31, Закревського, 14, Бориспільській, 6, на проспектах Повітрофлотському, 58 та Голосіївському, 30б (тільки для юридичних осіб). За вісім місяців цього року за попереднім записом у КИЇВЕНЕРГО обслужили понад 5 тисяч клієнтів.
У компанії відзначають, що завдяки розвитку сервісної інфраструктури та організаційним поліпшенням у рамках програми "Час змін" час очікування в центрах обслуговування вдалося істотно скоротити.
Крім попереднього запису, КИЇВЕНЕРГО активно розвиває й інші онлайн-сервіси. В Особистих кабінетах з гарячої води, опалення та електроенергії клієнти КИЇВЕНЕРГО можуть швидко і без черги оплачувати рахунки і передавати показання лічильників.