У Міністерстві освіти розповіли, де можна проконсультуватися з приводу вступної кампанії

24 червня 2019, 16:56
Гаряча лінія працюватиме до 9 серпня

/ Фото: Анастасія Іскрицька

З понеділка, 24 червня, стартувала гаряча лінія Міністерства освіти і науки України та приймальня громадян щодо вступної кампанії-2019. про це повідомили в прес-службі МОН.

Гаряча лінія працюватиме до 9 серпня.

Реклама

Звернувшись на гарячу лінію МОН або в приймальню громадян щодо вступної кампанії, абітурієнти зможуть отримати відповіді на запитання: що таке конкурсний бал і як він розраховується, скільки заяв можна подати на бюджетну і контрактну форми навчання, якими пільгами можна скористатися під час вступу та ін.

"Уже через тиждень почнеться активна фаза вступної кампанії, а саме реєстрація електронних кабінетів і подача заяв в установи. Для того, щоб абітурієнти, їхні батьки та вчителі були добре обізнані про графік і особливості вступу, ми створили на сайті МОН окремий розділ "Вступна кампанія 2019", де можна знайти відповіді на найпоширеніші питання щодо вступу на всі рівні вищої освіти, відеороз’яснення і офіційні документи", – додали у відомстві.

"Ми дуже просимо абітурієнтів ознайомитися з матеріалами розділу, спробувати знайти там відповідь на своє запитання, перш ніж панікувати. Крім того, фахівці Міністерства проведуть серію семінарів для приймальних комісій", – підкреслила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Реклама

Нагадаємо, що засідання апеляційної комісії при Українському центрі оцінювання якості освіти, на якому розглянуть апеляційні заяви учасників зовнішнього незалежного оцінювання з кількох предметів, відбудеться у вівторок, 25 червня.

Як ми писали раніше, 14 червня, на інформаційних сторінках учасників були розміщені результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури, математики, фізики.