У НАТО продовжать використовувати "Руслани" для перевезення вантажів

30 грудня 2014, 14:01
Рішення замовника засноване на восьмирічному досвіді ефективної роботи флоту літаків Антонов-124-100 "Руслан" за програмою SALIS

У НАТО задоволені українськими "Русланами". Фото: Dmitry A. Mottl / Wikipedia

Агентство НАТО з забезпечення NSPA (NATO Support Agency, раніше – NAMSA) продовжило контракт з компанією Ruslan SALIS GmbH на виконання стратегічних перевезень в інтересах країн НАТО і ЄС до кінця 2016 року. Про це повідомляє прес-служба держпідприємства "Антонов".

"Рішення замовника засноване на восьмирічному досвіді ефективної роботи флоту літаків Антонов-124-100 "Руслан" за програмою SALIS (Strategic Airlift Interim Solution), учасниками якої в цей час є 12 країн НАТО: Бельгія, Великобританія, Угорщина, Німеччина, Греція, Люксембург, Норвегія, Польща, Словаччина, Словенія, Франція, Чехія і дві країни-партнера: Фінляндія і Швеція", – йдеться в повідомленні.

Реклама

"Авіалінії Антонова" і російська "Волга-Дніпро" – провідні світові оператори важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн – з 2006 року забезпечують надання послуг в рамках програми SALIS. Наприкінці 2005 року партнери підписали з агентством матеріально-технічного постачання при НАТО NAMSA 3-х річний, з правом пролонгації, контракт обсягом EUR 600млн на перевезення вантажів в інтересах НАТО і ЄС. Контракт був пролонгований ще на 2 роки в кінці 2008, 2010 і 2012 рр.

Відповідно до умов контракту, два літаки Ан-124-100 постійно базуються в Німеччині, ще 4 машини надаються замовникові на вимогу.

Створена "Авіалініями Антонова" і "Волга-Дніпро" у 2006 році Ruslan International Ltd (RI, Стенстед, Великобританія) є єдиним маркетинговим агентом українського і російського операторів.