В Одесі пройде масштабний фестиваль для шопоголиків

14 серпня 2015, 15:01
Гості зможуть вибрати якісний одяг, взуття та аксесуари від українських брендів

Найбільший маркет молодих українських брендів одягу, взуття та аксесуарів "Всі.Свої" вирушає на море. 22-23 серпня в Одесі на Приморському бульварі, 9, відбудеться одна з наймасштабніших подій у житті шопоголіків – фестиваль "Всі.Свої".

"Всі.Свої" – це більше ста українських брендів одягу, взуття та аксесуарів, п'ятдесят примірочних, сто дзеркал, тераси з їжею, напоями і зоною відпочинку. Усе створено дбайливими українськими майстрами з любов'ю і з кращих європейських матеріалів.

Реклама

Перший фестиваль "Всі. Свої" відбувся у квітні в Києві і зібрав у своїх стінах більше десяти тисяч відвідувачів. У планах – зробити фестиваль щомісячним, відвідати всі великі міста України, залучаючи нові українські бренди, які відшивають якісний одяг і взуття.

Одеський маркет "Всі. Свої" буде присвячений літу, що минає, оксамитовому сезону і, звичайно ж, морю. А це означає, що тільки в ці дні ви зможете придбати все літні колекції зі знижками до 40% і побачити ексклюзивні осінні колекції, які вже у вересні будутпредставлени в магазинах.

Свої колекції представлять: 7arrows, Annasun, Balcony Garment, Byme, Cape, Churchill, Createrra, Evterpa, Follow by Anns, From us, Fromukrainewithlove, Inshi, Irina Tydnyuk, Kamos, Klassglass, Lapti, Letter K, Looks, Mallmen, Motrya, Moysladkiyfetish, Nadi Renardi, Real Thing, Remade, Sha Odessa, Shiza_Lingerie, Sweetbox, Te-Shoes, Trinity Creation, Victory Burmistr, Victress, Vmma, Woodoo, Yanigen, Zapadinskaya Atelier, Zvaba і багато інших

Реклама

Нагадаємо, Всі.Свої – це нова серія маркетів, в рамках яких організатори планують зібрати всі українські марки одягу і показати їх широкій аудиторії. Це стартовий майданчик для просування молодих українських брендів одягу, взуття та аксесуарів – свого роду мультибрендовий магазин, де відвідувачі зможуть вибрати все: від білизни до пальто, а учасники – поспілкуватися зі своїми клієнтами безпосередньо, зрозуміти свою цільову аудиторію, отримати безпосередній відгук від своїх користувачів. Це буде зручно для всіх.