У пошуках справедливої ціни з BILLA

29 вересня 2016, 10:00

Українці останнім часом економні і розбірливі в покупках, ретельно планують свій бюджет і активно реагують на вигідні цінові пропозиції в супермаркетах.

За останні два з половиною роки платоспроможність середньостатистичного покупця сильно зменшилася. Згідно з дослідженням Nielson, більшість респондентів в Україні вважають своє фінансове становище неблагополучним і вважають, що сьогодні не найсприятливіший час для покупок.

Реклама

Зниження купівельної спроможності призвело до того, що основний витратною статтею бюджету українців стали продукти харчування. На них тепер в споживчому кошику приходиться 53,5% витрат. Це спровокувало деякі зміни в споживчій поведінці людей: якщо раніше багато ходили до одних і тих же магазинів, то зараз, як правило, вони відвідують різні магазини, порівнюють асортимент, ціни.

Це змусило деякі супермаркети змінити свою цінову політику і підхід до покупців в цілому. "Ми щотижня моніторимо ціни і зайняли жорстку позицію на переговорах з потенційними постачальниками: весь товар, який з'являється на полицях наших магазинів, повинен бути відмінної якості. І при цьому ціна повинна радувати наших покупців. Відвідувачі не дадуть збрехати, нам це вдалося. Ми знизили ціни на ключові категорії: фрукти, овочі, випічку, молочку, свіже м'ясо і соціальні товари", – ділиться з "СЬОГОДНІ" Олександр Кармазін, керуючий супермаркету BILLA.

Завдяки роботі з вітчизняними постачальниками і регулярним тендерним закупівлям BILLA вдається робити покупцям не тільки вигідні акційні пропозиції, а й встановлювати приємні ціни на решту асортименту товарів.

Реклама

Крім зміни цінової політики, в BILLA серйозно підійшли до питання повного переосмислення спілкування персоналу супермаркетів з покупцями.

Згідно з соціологічними даними, важливим є бажання покупця мати "свою людину" на ринку або в супермаркеті. Дядя Вася в м'ясному, тітка Люда на овочах знають толк в товарі і чесно підкажуть, що купувати, а що ні.

"Заробити репутацію "своєї людини" продавцю дуже складно і дуже легко втратити. Саме над цим ми зараз активно працюємо, виводячи спілкування персоналу магазину і покупців на абсолютно новий рівень", – ділиться Олександр Кармазін.

Реклама

Ще одне нововведення – мобільна Книга скарг, яку завели в BILLA. Сервіс вже працює в київських супермаркетах на Бессарабській площі, в Глобусі, на Львівській площі та на вулиці Чорновола. Якщо Вам щось не сподобалося – досить сфотографувати або описати проблему і відправити її на номер +38 050 435 69 19. З вами тут же зв'яжеться оператор, який допоможе вирішити непорозуміння і підкаже прийнятний вихід їх ситуації.