У поліції розповіли, коли на дорогах запрацює автоматична фіксація порушень

19 жовтня 2018, 02:42
Система фіксації порушень за допомогою пристроїв вимірювання швидкості є першим кроком для запуску системи автоматичної фіксації

/ Фото: Анатолiй Бойко

Автоматична фіксація порушень правил дорожнього руху може запрацювати наприкінці 2018-го або на початку 2019-го року.

Про це в ефірі "Громадського" розповів перший заступник начальника департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький.

Реклама

За його словами, є "потужні кроки" на шляху до впровадження системи автофіксації порушень на дорогах за допомогою спеціальних камер.

"За моїми прогнозами, десь наприкінці цього, початку наступного року, я думаю, що ми вже це побачимо", – сказав Білошицький.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

Він також зазначив, що в країнах, де вже працює автофіксація, паралельно правоохоронці використовують мобільні засоби вимірювання швидкості, які працюють не в автоматичному режимі.

"Це паралельні дві системи, паралельні функціонали, і я думаю, що як одна, так і інша система мають право на існування", – зазначив заступник голови патрульної поліції.

Він пояснив, що система фіксації порушень за допомогою пристроїв вимірювання швидкості є першим кроком для запуску системи автоматичної фіксації.

Реклама

Нагадаємо, раніше сайт "Сегодня" розповів про те, що радари для фіксації порушень швидкісного режиму після чотирирічної паузи і низки резонансних ДТП повернулися на дороги України. "Пільговий режим" для водіїв закінчився, і тепер тих, хто будуть перевищувати дозволену швидкість руху, поліція буде зупиняти і штрафувати.

Фіксувати порушення копи будуть за допомогою TruCam - приладу, створеного фахівцями американського NASA. Він дозволяє вимірювати швидкість лазерним променем на відстані до 1200 м як в зустрічному, так і в попутному напрямку. Може працювати без підзарядки 15 годин, а карта пам'яті розрахована на 16 тис. відеороликів або 40 тис. фотографій. Швидкість роботи – 3 фотокадри за секунду. Крім того, лазерні радари оснащені GPS – можуть точно фіксувати координати порушення. Вперше на українських дорогах "труками" з'явилися 2010 року, але 2014-го їх заборонили через ліквідацію ДАІ і скандали з сертифікатами. Зараз, за неофіційними даними, їхня кількість не перевищує 200 штук на всю країну, а в столиці – не більше десятка. Станом на той час за кожен такий прилад коштував $ 11 тис.

Також у коментарі сайту "Сегодня" експерт, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко розповідав, навіщо потрібне фото- і відеостеження за водіями. Він вважає, що це є кроком до стандартів ЄС.