У РФ відповіли "Антонову" з обслуговування літаків "Руслан"

9 вересня 2016, 14:30
У Росії шукають можливості самим підтримувати льотну придатність Ан-124-100

У РФ відповіли "Антонову". Фото: zn.ua

У Міністерстві промисловості і торгівлі Росії вважають, що підприємство "Антонов" перестало обслуговування літаків Ан-124-100 "Руслан", повідомляє РІА Новини.

У відомстві зазначають, що з огляду на обставини, що склалися доведеться самостійно шукати вирішення проблеми.

Реклама

"Не дивлячись на заяви ДП "Антонов" про підтримку сертифіката типу, практичні роботи в цьому напрямку у російських експлуатантів припинені. У зв'язку з цим ми змушені самостійно шукати рішення цієї проблеми", – йдеться у відповіді відомства на запит журналістів.

Також в Мінпромторгу відзначили, що в Росії є підприємства, у яких є всі необхідні навички, компетенції та обладнання для підтримання льотної придатності Ан-124-100 самостійно.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Держпідприємство "Антонов" до кінця 2016 року згорне співпрацю з російською компанією "Волга-Дніпро".

Реклама

Як заявляв президент "Антонова" Олександр Коцюба, є інформація, що компанії, які експлуатують літаки Ан-124-100 в Росії, роблять спроби піти від "Антонова" як від розробника і перевести ці функції на російські компанії.

"ДП" Антонов "є розробником цивільного літака Ан-124-100 і власником Сертифікату типу №ТЛ 0021, виданого Авіаційної владою України, і Сертифікату типу №24-124-100, виданого Авіарегістром Міждержавного Авіаційного Комітету (АР МАК). ДП "Антонов" також – держатель Сертифікату розробника авіаційної техніки №UA.21J.0016, виданого авіаційної владою України, і Сертифікату розробника авіаційної техніки № Р-2, виданого АР МАК. відповідно до Керівництва з льотної придатності ICAO, Doc 9760, Частина V, Глава 6, Авіаційними правилами Міждержавного Авіаційного Комітету, Частина 21 (АП-21), п. 21.44, Авіаційними правилами України, Частина 21 (АПУ (Part) -21), п. 21.А.44, ДП "Антонов" виконує всі обов'язки держателя Сертифікатів типу і організації, відповідальної за типову конструкцію, щодо підтримки льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан". Таким чином, тільки ДП "Антонов" має повний комплект конструкторської та доказової документації за результатами сертифікації цього літака. Підприємство не передавало кому б то не було матеріали випробувань, що дозволяють виконувати обов'язки з підтримки льотної придатності літака", – йдеться в повідомленні.

Крім того ДП "Антонов" є автором Програми збереження цілісності конструкції і контролю старіння літаків Ан-124-100 "Руслан", Програми контролю отказобезопасность, які розроблені відповідно до сучасних міжнародних стандартів і дозволяють на належному рівні підтримувати льотну придатність літака. Суворе виконання цих Програм є головною умовою забезпечення безпеки експлуатації літаків Ан-124-100 "Руслан".