В Україні відмовляються ремонтувати російську техніку за гарантією

2 червня 2019, 08:10
"Сьогодні" звернулися до фахівця з прав споживачів

В Україні все популярніша установка бойлерів. Але російський агрегат, куплений київською пенсіонеркою, пропрацював лише сім місяців і зламався. Скористатися гарантією жінка так і не змогла.

Свій бойлер Світлана придбала по акції за 5,5 тис. гривень. Пропрацювавши півроку, бойлер зламався.

Реклама

"Текло звідусіль. Потім там, де розетки, теж стало литися. У мене автоматична розетка, її перемкнуло, я, звичайно, злякалася", – розповідає жінка.

У гарантійному талоні не вказувалося, де ремонтувати бойлер. А подзвонити виробникові можна було тільки в Москву. Коли жінка звернулася до продавця, майстер прийшов і просто зняв гарантію.

Читайте також:

"Сьогодні" разом з експертом по захисту прав споживачів Максимом Несміяновим вирушили в магазин. Експерт відразу звертає увагу на те, що з документом, який відміняє гарантію, є проблеми.

Реклама

"Це не документ. Споживач повинен бачити суб'єкта господарської діяльності, хто проводив огляд. Повинна бути адреса. Хоча б печатка справжня", – зазначає Несміянов.

У магазині назустріч покупцеві не йдуть. Тому на наступний день "Сьогодні" разом зі Світланою і експертом їдуть у сервісний центр. Журналістам з камерою тут не раді. Технічного директора на місці не виявилося, а працівники не мають права повертати гроші за бойлер.

Поза камерою в офіційному сервісному центрі зізнаються – якби йшли назустріч всім клієнтам з бракованою технікою, вже збанкрутували б.

Виходить, що тепер Світлані потрібно звертатися в Москву. Жінка написала заяву і чекає офіційної відповіді. Журналісти "Сьогодні" стежитимуть за розвитком подій.

Реклама

Нагадаємо, раніше "Сьогодні" розповіли про ризики при покупці б/в техніки. Так, шахраї примудряються продавати не тільки підроблені пристрої, але і макети техніки, нашпиговані копійками.