В "Укрзалізниці" розповіли про економічну ефективність проекту "Бориспільський експрес"

13 лютого 2019, 15:07
За словами керівника "Південно-Західної залізниці", економічна ефективність Kyiv Boryspil Express у 15 разів вища, ніж економічна ефективність приміських перевезень

В "Укрзалізниці" вважають економічно ефективним проект "Бориспільський експрес" (Kyiv Boryspil Express), запущений наприкінці 2018 року, та планують працювати над його розширенням вже цього року. Про це в інтерв'ю 5 каналу розповів керівник філії "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" Роман Веприцький, повідомляє УНІАН.

"У грудні "Бориспільський експрес" перевіз 55 000 пасажирів, заробивши на квитках 4,4 мільйона гривень. За цей же період на приміських маршрутах "Південно-Західної залізниці" перевезено 2,5 мільйона пасажирів, які витратили на квитки 14 мільйонів гривень. Один пасажир "Бориспільського експресу" приносить 80 гривень доходу "Укрзалізниці", тоді як пересічний пасажир приміських поїздів у столичному макрорегіоні приносить близько 5,5 гривень. Тобто, економічна ефективність у 15 разів вища, ніж економічна ефективність приміських перевезень", – зазначив керівник "Південно-Західної залізниці".

Реклама

На підприємстві переконані, що потенціал "Бориспільського експресу" ще не вичерпано і вже цього року планують збільшити кількість рухомого складу. Певні зміни будуть внесені в графік руху експресу – його зроблять більш зручним для пасажирів.

"Розпочнемо будівництво транспортного вузла на "Видубичах". Ми замикаємо автостанцію, метрополітен, автівки і наш експрес у єдиному транспортному вузлі. Далі будемо розробляти можливість заїзду поїздів з харківського та дніпропетровського напрямків на станцію "Бориспіль". Будуватимемо сучасну європейську транспортну інфраструктуру Київського мегаполісу", – поділився планами на майбутнє Роман Веприцький.

На питання, щодо звинувачень у порушеннях під час будівництва експресу, які лунають в деяких ЗМІ, Веприцький зауважив, що в "Укрзалізниці" впроваджують три засадничі принципи системи корпоративного управління – відкритість, прозорість і підзвітність.

Реклама

"Ми впроваджуємо нову систему закупівель, яка забезпечує повну прозорість. Це вже дає відчутний економічний ефект. На прикладі "Бориспільського експресу". Є 100% коштів, які ми затратили – це на сьогодні 360 мільйонів. З цих коштів на 120 мільйонів ми залучили українські фірми, які виграли тендери. І 240 мільйонів ми освоїли своїми залізничними підприємствами. Проект експресу має проектну документацію, відповідні погодження та акт вводу в експлуатацію. Також хочу зауважити, що із цих 120 мільйонів під час будівництва "Бориспільського експресу" за рахунок прозорості торгів нам вдалося заощадити 27,8 мільйона гривень. Тож Акціонерне товариство найбільше зацікавлене у прозорому розслідуванні. Конкретних прізвищ чи фактів ми не бачили. Наразі у нас немає підстав сумніватися у своїх співробітниках", – наголосив він.

За його словами, усі підрядники відбиралися на відкритих торгах, результати яких не були оскаржені. Проте, у разі, якщо слідство надасть факти зловживань, в "Укрзалізниці" сприятимуть розслідуванню. "Якщо будуть винні – негайно покараємо у межах компетенції", - пообіцяв Роман Веприцький.