Валентин Резніченко: "Розробили, протестували, поділилися з іншими регіонами країни"

16 серпня 2016, 14:30
ДніпроОДА викладає у відкритий доступ свої ІТ-розробки"

Реклама

Вже півроку ДніпроОДА цілодобово на зв’язку з мешканцями регіону. Разом з волонтерами "IT-руху Днiпро" облдержадміністрація розробила мобільний додаток E-contact. Він фіксує всі звернення мешканців регіону і направляє службам, які за це відповідають. Відтепер команда ДніпроОДА ділиться розробкою з іншими регіонами України. Про це повідомив очільник регіону Валентин Резніченко.

"iGovProzorro, Центр допомоги бійцям АТО. Це лише кілька проектів Дніпропетровської ОДА, які зараз поширені на всю країну. Розробили, протестували, поділилися з іншими регіонами України. Так працює Дніпропетровська ОДА. Продовжуємо рухатися далі. Як і обіцяли – код програми E-contact для Android викладаємо у відкритий доступ. Будь-яке місто, село, район чи область України відтепер можуть створити свій власний E-contact, не витрачаючи зусиль. Беріть, користуйтесь", -- наголосив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

Реклама

Завантажити код програми можна за посиланням: https://github.com/Yalantis/e-contact-android/. Наразі ІТ-волонтери продовжують працювати над додатком. Код програми під iOS буде викладений за кілька тижнів.

Мобільний додаток E-contact – це ще один канал комунікації з владою, який ефективно вирішує питання місцевого значення. Він дозволяє швидко та у будь-який час відправити звернення до влади, додавши за необхідності фотопідтвердження проблеми. Для Дніпропетровської ОДА такий канал електронного зв’язку розробили волонтери "IT-Рух Дніпро" та компанії "Yalantis".

Мобільний додаток контакт-центру облдержадміністрації мешканці Дніпропетровщини завантажують на телефон, зайшовши на iTunes або Google Play. Після реєстрації залишають своє повідомлення і прикріпляють фото. Система самостійно відправляє звернення компетентній особі. Мобільний додаток також повідомляє заявника про те, на якому етапі знаходиться розгляд звернення, коли воно буде вирішено. Географія заяв – на інтерактивній карті в контакт-центрі.

Реклама

Контактний центр Дніпропетровської облдержадміністрації приймає звернення у різний спосіб.

Традиційно можна телефонувати на гарячу лінію за номером 0-800-505-600. Щотижня на неї надходить близько 1,2 тисячі дзвінків від жителів Дніпропетровщини.

Залишити звернення можна на порталі E-contact за посиланням: http://e-contact.dp.gov.ua або за допомогою мобільного додатку E-contact.