Валерій Гіжицький: "Національний бізнес-рейтинг — це лідерство, ділові контакти і виходи на нові ринки"

14 червня 2019, 12:40
Сьогодні він об’єднує більш ніж семитисячне співтовариство ділових людей

У червні виповниться 15 років відтоді, як Національний бізнес-рейтинг провів свою першу церемонію нагородження успішних українських підприємств. Сьогодні він об’єднує більш ніж семитисячне співтовариство ділових людей. Про те, як рейтинг уже стільки років допомагає розвиватися компаніям, ми поговорили з президентом Союзу НБР Валерієм Гіжицьким.

— Валерію Віталійовичу, Національний бізнес-рейтинг має справу виключно із цифрами. Завдяки аналізу показників роботи підприємств ви виявляєте лідерів тієї чи іншої галузі економіки. Розкажіть мовою чисел про успіх самого НБР.

Реклама

— Досягнення, на моє переконання, можна і потрібно вимірювати саме цифрами. Вони точно відображають місце об’єкта у світі у конкретний час. Це стосується не тільки бізнесу. Приміром, бомбардир футбольної команди рахує забиті голи, альпініст — підкорені вершини. У кого здобутків більше — той і лідер. Підприємства обчислюють прибутки, обсяги продажів, інвестиційтощо. В цілому існує ряд показників, за якими можна оцінити ефективність компанії. Національний бізнес-рейтинг, порівнюючи їх, відображає, хто має вищу фінансову стійкість, рентабельність, ділову активність, економічний потенціал. Це і є лідери галузі. Стосовно самого НБР в Україні, я б назвав три цифри, якими ми пишаємося: 15 років нашої діяльності, 20 проведених масштабних зустрічей лідерів бізнесу та понад 7000 підприємств-володарів нагород. Усі вони говорять про нашу стабільність і довіру до нас.

— До речі, поділіться, як здобути і втримати авторитет серед такої серйозної аудиторії, як керівники компаній?

— Об’єктивність, незалежність, прозорість і комплексність — чотири кити, на яких тримається наш рейтинг увесь цей час. Ми не працюємо на замовлення будь-кого із учасників ринку, це наша власна ініціатива — проводити рейтингування підприємств. Тому не залежимо від чиєїсь думки. Методологія виключає можливість впливу на місця в рейтингу. Тому нагороди НБР стали символом надійності, добросовісності, стабільності їхніх володарів.

Реклама

— Однак НБР не тільки визнає успіхи компаній, а й відкриває нові можливості для їх розвитку. Розкажіть детальніше про те, чим живе спільнота лідерів.

— Так, ми вважаємо, що нагородження — це одночасно і підкорений командою пік, й емоційний та практичний імпульс до подальших звершень. З одного боку, як часто зауважують самі лідери, нагорода радує і надихає. З іншого — стає маркетинговим інструментом, який допомагає привертати увагу до бренду, продукції, послуг, розширювати коло партнерів і споживачів, підтримувати позитивну репутацію. Крім того, організовуємо різноманітні події для бізнесменів: церемонії нагородження, бізнес-подорожі. Учасники цих зустрічей знайомляться, обговорюють можливості співпраці, діляться досвідом та ідеями. Наприклад, українські підприємці їздили з нами в Казахстан, Грузію, Об’єднані Арабські Емірати. Тому НБР сьогодні — це лідерство, ділові контакти та виходи на нові ринки для підприємств.

Реклама

— Цікаво! А цього року що плануєте?

— Головною подією року, звісно, є Офіційна церемонія нагородження, яка відбудеться 22 серпня у Києві. Хвилююче і почесно напередодні Дня незалежності нашої держави вручити відзнаки тим, хто розбудовує її економіку. У вересні запрошуємо всіх, хто хоче вийти на європейський ринок, до Латвії на конференцію. Розберемо тонкощі законодавства, можливості для масштабування.

— Ви очолюєте Союз Національних бізнес-рейтингів. Розкажіть про об’єднання і його роль для українського бізнесу.

— Так, Союз НБР — міжнародне утворення. До його складу входять оргкомітети Національних бізнес-рейтингів у різних країнах. Саме завдяки цьому об’єднанню і є можливість представляти досягнення наших підприємців перед міжнародною діловою спільнотою, розширювати бізнес-горизонти. Ми інтегруємося у бізнес-середовища країн Азії та Європи, щоб у лауреатів була можливість налагоджувати ділові комунікації по всьому континенту.

— Ви й самі часто виступаєте спікером конференцій для бізнесменів. Поділіться досвідом з нашими читачами: як стати лідером, де взяти ресурси для цього?

— Упродовж всього життя у нас формується лідерський капітал — система цінностей, світогляд, здатність бачити перспективи. Ресурси для його формування є у кожного. Це сім’я, любов, друзі, колектив, знання, досвід, досягнення, внутрішній світ, матеріальні активи/пасиви. В певних умовах людина починає управляти цим капіталом і трансформувати його в актив для формування персонального або корпоративного бренду, який почне приносити свої "дивіденди". Як стати лідером? Любити те, що робиш. Рости як особистість. Будувати міцні зв’язки. Формувати свій імідж. Тобто лідерство — це колосальний труд насамперед над собою. Тому головне — вірити та йти до своєї мети.

— Дякуємо за розмову.