В'їхали в стіну з жовтої цегли: соцмережі тролять новий логотип України

10 травня 2018, 18:46
У соціальних мережах новому логотипу України дали невтішні оцінки

Фото: прес-служба Кабміна

Розроблений спільно з експертним середовищем бренд "Ukraine NOW UA" ("Україна зараз"), який стане основою презентації України в світі і вже отримав схвалення Кабміну, в соцмережах сприйняли без особливого ентузіазму. 

"Команда уряду, Мінінформполітики, експерти працювали над створенням бренду "Україна зараз". Робота завершена. Це буде бренд України у світі", – заявляв прем'єр-міністр, представляючи рішення Кабміну. 

Реклама

Очікується, що на основі бренду розроблять модульний бренд-бук, який стане єдиним "голосом" України по всьому світу. Логотип бренду розроблений таким чином, щоб його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, але навіть як наклейки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів і літаків. 

"Ми зробили хороший крок, щоб почати брендувати нашу країну", – зазначив глава уряду і подякував творцям за роботу. 

Тим часом, деяким користувачам мережі картинка, за допомогою якої хочуть просувати Україну, нагадала бренд відомого порно-ресурсу, а інші не знайшли в ній нічого цікавого або привабливого. Однак в деяких випадках українці визнають, що бренд може бути привабливим. Сайт "Сьогодні" відібрав найпоказовіші повідомлення з соцмереж.

Реклама

Реклама

Нагадаємо, раніше ми писали, що, за оцінками консалтингової компанії Brand Finance, 2017 року вартість бренду "Україна" становила 68 млрд доларів. Така ж цифра була 2011 року. 2016 року бренд "Україна" коштував 56 млрд доларів.