#ВідкритіНібиВперше: компанія Кока-Кола запускає нову кампанію вперше з початку карантину

6 серпня 2020, 10:30
Кампанія починається з маніфесту про зміни, який написав відомий британський поет-декламатор George The Poet

У квітні компанія Кока-Кола тимчасово призупинила усі заплановані маркетингові активності у всьому світі та спрямувала свої ресурси на підтримку спільнот. За допомогою грантів The Coca-Cola Foundation компанія разом зі своїми партнерами-ботлерами зобов’язалась перерахувати понад 100 мільйонів доларів по всьому світу місцевим неурядовим організаціям, які допомагають боротися з Covid-19. В Україні за сприяння Товариства Червоного Хреста ця допомога полягала у закупівлі обладнання для 6-ти лікарень з різних регіонів країни, які були активно залучені до лікування пацієнтів з Covid-19. Також лікарням було надано воду та напої – більше 100000 пляшок для лікарів та пацієнтів.

Запуск кампанії #ВідкритіНібиВперше позначає період культурних та соціальних змін. Вона починається з маніфесту, написаного спеціально для Кока-Кола відомим британським поетом-декламатором George The Poet. Познайомитись з українською версією #ВідкритіНібиВперше

Реклама

Цей маніфест проголошує перспективи нових можливостей, які з’явилися в умовах карантину, і закликає усіх нас "бути відкритими ніби вперше" та цінувати все, що нас оточує. George у своєму маніфесті спонукає "бути відкритими до змін", оцінювати речі з нової точки зору і знаходити потенціал у цій "новій реальності".

Як зазначив Камран Іскандаров, генеральний менеджер Кока-Кола Україна: "Кампанія #ВідкритіНібиВперше – про те, що поняття норми змінилося, і наша задача – адаптуватися до нових умов, щоб робити світ кращим. Це основна причина того, чому, наприклад, зараз ми спрямовуємо нашу підтримку саме місцевим готелям, кафе та ресторанам. Ресторани – це частина нашого життя, ми – соціальні істоти, нам хочеться зустрічатися, бачитися з друзями, і ресторани – це те місце, яке нас об’єднує. І зараз вони повертаються, хоча всі ми усвідомлюємо, що нова реальність буде іншою".

Реклама

Кампанія #ВідкритіНібиВперше матиме багато проявів упродовж року, серед яких – підтримка готелів, кафе та ресторанів, які є осередками спілкування у місцевих спільнотах і які зараз відновлюють свій бізнес.

В Україні ці ініціативи спрямовані на підтримку партнерів у сфері HоRеCа і включатимуть:

  • Допомогу креативними рішеннями.
  • Освітній курс у партнерстві з EdEra, який розкриває особливості "нової норми" – нової реальності, у якій ми тепер живемо.
  • Оптимістичні та надихаючі відеоісторії наших партнерів зі сфери HoReCa, що живуть у "новій нормі".

У такий спосіб Кока-Кола допомагає індустрії гостинності повідомити: "Ми знову відкриті і чекаємо на вас".

Реклама

Всесвітня кампанія #ВідкритіНібиВперше (#openlikeneverbefore) має не меті створити нове соціальне поле, в якому люди говоритимуть про те, як відкритість до нового зможе змінити різні аспекти їхнього життя на краще.

Про компанію Кока-Кола. Компанія Кока-Кола – це компанія з виробництва напоїв, що пропонує 500 брендів у понад 200 країнах. Разом з ботлер-партнерами компанія допомагає працевлаштувати більше 700000 людей, допомагаючи розвивати економічні можливості місцевим спільнотам по всьому світу. Компанія постійно вдосконалюєс своє портфоліо, починаючи з напоїв з меншим вмістом цукру і закінчуючи впровадженням інноваційних продуктів на ринок. Також працює над зменшенням свого впливу на навколишнє середовище шляхом відновлення водних ресурсів та забезпечуючи переробку упаковки.

У всьому світі компанія Кока-Кола вносить позитивні зміни у життя жінок у місцевих громадах шляхом підтримки їх бізнесів або шляхом інвестицій у посилення прав та можливостей жінок. До кінця 2020 року таким піклуванням буде охоплено 5 млн жінок.

Зокрема, в Україні представлено десятки брендів компанії Кока-Кола: солодкі газовані напої Coca-Cola, Fanta, Sprite, питна вода BonAqua, соки Rich, а також холодні чаї, спортивні та енергетичні напої.

Україна також є важливою ареною реалізації глобальних проєктів Кока-Кола у галузі соціальної відповідальності. Лише за 2019 рік в Україні компанія надала близько 600000 доларів для підтримки проєктів партнерських організацій у ключових стратегічних напрямках: розширення прав і можливостей жінок; відновлення водних запасів; втілення програми "Світ без відходів".

Дізнайтеся більше на Coca-Cola Ukraine за посиланням: https://www.coca-cola.ua