YASNO підсумував результати поліпшень для клієнтів за рік роботи

9 листопада 2020, 18:59
Енергетичні послуги під цим брендом отримують 3,5 млн клієнтів в Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях

YASNO за рік роботи підвищив якість обслуговування клієнтів, впровадив нові сервіси, запропонував нові продукти і послуги у сферах постачання електроенергії, енергоефективності, електромобільності, а також почав постачати газ.

Офіційна презентація роздрібного бренду YASNO відбулась 7 листопада 2019 року. Енергетичні послуги під цим ім’ям отримують 3,5 млн клієнтів у Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях. Метою створення нового бренду стало підвищення якості комунальних та енергетичних послуг для українців, привнесення інноваційних технологій обслуговування клієнтів у даній сфері, впровадження нових продуктів і послуг, що допомагають зменшувати витрати на енергоресурси і покращувати екологію.

Абдулла Кьоксал (Abdullah Koksal), генеральний директор компанії D.Solutions, яка володіє брендом YASNO

"Як ми і обіцяли нашим клієнтам рік тому, в усіх трьох регіонах ми запровадили нові цифрові сервіси: особисті кабінеті, єдиний мобільний додаток для швидкої передачі показань лічильників і оплати за електроенергію, а також чат-бота в месенджері Viber, у якого вже понад 100 тисяч користувачів. Цифровізація сервісів дозволила покращити роботу контакт-центру і зменшити час очікування на лінії до менш ніж 3 хвилин (у Києві – менше 1 хвилини). При цьому ми використовуємо голосових роботів та інтерактивне меню, якими щодня користуються понад 50 тисяч клієнтів для дистанційного отримання послуг та економії часу.

Для підвищення комфорту і швидкого очного обслуговування ми розвиваємо мережу енергоофісів, що нараховує вже 67 приміщень не лише у Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях, а й у Харкові, Запоріжжі та Черкасах.

В енергоофісах, а також на сайті YASNO і у Viber-боті клієнти можуть замовити додаткові продукти і послуги: енергоефективні набори з двозонними лічильниками, розумне світло, сонячні дахи, системи зберігання енергії, кліматичну техніку (електричні та газові водонагрівачі, кондиціонери, керамічні обігрівачі). Бізнес-клієнти в трьох регіонах, а також мешканці Донецької області можуть купувати ще й природній газ", – розповів Абдулла Кьоксал (Abdullah Koksal), генеральний директор компанії D.Solutions, яка володіє брендом YASNO.

Приєднавшись до міжнародної ініціативи європейської асоціації Eurelectric "Бути рушієм змін: 15 зобов’язань перед споживачами", YASNO продовжує підтримувати поширення технологій відновлювальних джерел енергії, фінансує і впроваджує енергоефективні проєкти на умовах енергосервісу в промисловій та бюджетній сферах, надає послуги енергоаудиту і енергоменеджменту, а також популяризує культуру енергозбереження серед своїх клієнтів.

"Минулий рік був складним не лише для нас, але і для наших клієнтів, оскільки усі ми зіткнулися з наслідками пандемії Covid-19. Ми намагаємося зробити все можливе, аби наші клієнти продовжували отримувати якісне обслуговування, могли зробити це дистанційно і безпечно. Понад 75% клієнтів зараз користуються онлайн-сервісами YASNO.

Енергоефективні продукти, які ми пропонуємо, дозволяють зменшувати викиди на понад 100 тис. т. CO2 на рік, а також зменшувати витрати на енергоресурси, знаходячись вдома, підвищувати конкурентоздатність української промисловості та створювати здорове середовище у 28 бюджетних установах в 5 регіонах України – дитячих садах, школах, лікарнях і поліклініках. А електроавтомобілісти можуть за 15-20 хвилин зарядити батарею свого електрокара на 27 швидких зарядних станціях 50 кВт YASNO E-mobility в 9 регіонах і на трасах між великими містами.

Хочу висловити глибоку вдячність за цей рік всім нашим клієнтам, партнерам і співробітникам, разом з якими ми працюємо заради кращого енергетичного майбутнього для України", – сказав Абдулла Кьоксал (Abdullah Koksal).