Дякуємо за довіру! Перемагаємо разом!
16 травня кількість підписників на сторінці YouTube "Україна 24" сягнула 2-х мільйонів! З початку року телеканал "Україна 24" динамічно розвивається у діджитал-напрямку, про що свідчать щоденні показники та приріст аудиторії у соціальних мережах.
Мільйон за мільйоном
Нагадаємо, що 24 березня нас як джерело інформації обрав 1 мільйон підписників. За цей час YouTube-канал "Україна 24" суттєво збільшив кількість діджитал-проєктів. Зокрема:
- Наш ответ з Оленою Цинтилою;
- Карта бойових дій з Василем Пехньо;
- стріми інсайдів від Ганни Степанець;
- щотижневий розбір ситуації на фронті Володимира Полуєва з Олегом Ждановим;
- інтервʼю з Наташею Влащенко;
- розмови Василя Голованова з Дмитром Гордоном щовівторка;
- Висновки для всіх від Євгенія Кисельова з Ганною Степанець;
- Бізнес-фронт з Ігорем Пупковим.
Для порівняння: якщо у січні кількість переглядів на YouTube була 31,1 млн від 4,7 млн унікальних глядачів, то вже у квітні показник сягнув 502,3 млн переглядів від 29 млн унікальних глядачів.
Соцмережі
Щодо інших соціальних мереж показник аудиторії у Telegram зріс із 12,7 тис. передплатників (станом на 1 січня) до 498 тис. (станом на 16 травня).
У Facebook кількість передплатників також досягла майже пів мільйона – 475 тис. осіб.
"Команда Діджиталу "Новинної Групи Україна" наразі є найефективнішою на всьому ринку. Це підтверджується цифрами: як швидкістю зростання підписників, так і кількістю переглядів відео. Зокрема, у квітні лише канал "Україна 24" згенерував понад пів мільярда переглядів. Ми усвідомлюємо, що споживанню новинно-аналітичного контенту сприяють прикрі обставини. Та водночас без якісного контенту та чіткої технології його поширення — результату не було б. Найважливішою в нинішніх умовах є та перебудова, яку ми проходимо спільно з усією телевізійною командою. Ми досягли синергії, і кожен новий проєкт — це успіх. Обов’язково мушу зазначити, що перегляди ми генеруємо цільовим контентом — тобто контентом, який виробляється в межах єдиного телемарафону й проєкту Freedom (винятково завдяки нашим часовим слотам), а також авторськими проєктами ведучих. Це кардинально відрізняє нас від конкурентів, які найчастіше збирають високі показники не на продукті власного виробництва, а на новинних повідомленнях на кшталт зведень Генштабу чи відео з соцмереж", – коментує керівник Департаменту діджитал-напрямку "Новинної Групи Україна" Ростислав Буняк.
Нагадаємо, що у вересні 2021 року кількість підписників на YouTube-канал "Україна 24" налічувала трохи більше 140 тис. Це велика різниця порівняно з сьогоднішніми показниками.
На своїх діджитал-платформах "Україна 24" щоденно транслює найактуальніші новини та забезпечує глядачів інформаційною підтримкою.
Дякуємо за довіру! Перемагаємо разом!