Альона Дегрік Шевцова про перспективи запуску Revolut в Україні в 2020 році

11 жовтня 2019, 13:37

PR

Пару тижнів тому стало відомо, що один з найуспішніших європейських fintech-стартапів — мобільний банк Revolut — планує зайти в Україну в 2020 році

Багато fintech-експертів вже встигли висловити свою позицію з цього приводу. Альона Дегрік Шевцова вважає, що "Революту" та іншим доведеться неабияк постаратися, щоб зайти в Україну і "вибити" аудиторію у конкурентів, називаючи три головних причини такої думки, повідомляє UA NEWS.

Реклама

В першу чергу, справа у високому рівні фінансового ринку в Україні. Сам мобільний банкінг в Україні з'явився водночас із США, Великобританією і рештою лідерів і за рівнем проникнення зараз, як мінімум, не відстає від них, а часом і знаходиться попереду.

"Небанківські fintech-проекти також досягли успіху по набору кількамільйонної аудиторії за 10 років активного розвитку. Основні платіжні звички — поповнення мобільного, оплата комуналки, карткові перекази — давно переїхали з кас в онлайн. Це така очевидна історія, що створення нового сервісу на цю тему не має сенсу — настільки високим буде поріг входження", — каже Альона Дегрік Шевцова.

Читайте також: Найбільші фінансові компанії України створили онлайн-петицію проти закону про РРО

Мобільні банки, за словами експерта, з'явилися пізніше, але тут це пов'язано з питаннями регулювання і серйозною фінансовою кризою в 2014 році. Однак зараз ситуація вирівнялася.

В тренді
У нас проблема: Україну накриває третя хвиля коронавірусу – що відомо експертам на цей момент
Реклама

По-друге, український бізнес, на думку Альони Дегрік, — це "майстер "довгої облоги".

"Коли Uber заходив в Україну, багато говорили, що це "вбивця Uklon". Коли заходив Taxify (нині Bolt) — казали те ж саме. У підсумку, після того, як пройшов первинний хайп від появи Uber, якість сервісу у них стала падати. Uklon ж, навпаки, провів серйозний апгрейд по додатку і принципам роботи з водіями. У підсумку, великим міжнародним стартапам довелося рахуватися з українською компанією, яка витримала "довгу облогу" і випробування часом. Цей приклад абсолютно показовий і для транзакційного бізнесу. Мало бути на слуху. Потрібно вміти слухати свого клієнта і розуміти специфіку українського ринку. А для міжнародних брендів це гра на чужому полі, причому явно не з простих", — розповідає Альона Дегрік.

Читайте також: Альона Дегрік Шевцова – про проблеми нового Закону України про РРО

Без сумнівів, прихід Revolut і його аналогів в Україні — це прекрасний сигнал для економіки. Вони зберуть лояльну аудиторію серед upper middle class — і це круто. Але вихід в маси для них не буде легкою прогулянкою. Український fintech явно не буде здаватися просто так, що робить такі пару років максимально цікавими для всіх учасників.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти