Альона Дегрік Шевцова розповіла про 5 спрощень для бізнесу, які забезпечують платіжні чат-боти

11 березня 2019 10:51

PR

Сучасні платіжні інструменти сильно змінили звички українців

Якщо ще 10-15 років тому всі найважливіші платежі можна було зробити тільки через касу, то зараз для цього є інтернет-банкінг, платіжні сайти, програми та навіть те, де ми спілкуємося — у соцмережах і месенджерах. Останнє реалізовано через чат-боти, які за останні пару років стають все більш популярними. Глава процессинговой компанії LeoGaming Альона Дегрік Шевцова в своєму блозі розповідає про аспекти чат-ботів, які роблять надання фінансових послуг простіше.

Реклама

В першу чергу директор ФК "Леогеймінг Пей" розповідає про спрощення навігації, а також роботи з персональними даними.

"Клієнти хочуть той самий персональний підхід, який був у них у відділенні при спілкуванні з менеджером або на касі — але щоб це було вже у смартфоні. Замість "допоможи собі сам" люди нерідко хочуть ставити запитання і отримувати на них відповіді в instant-режіме. Візьмемо, наприклад, зрозумілі для України грошові перекази: чат-боту можна написати суму переказу, за запитом він підтягне історію з останніми транзакціями, покаже залишок на рахунку", — розповідає Дегрік (Шевцова) Альона, продовжуючи свою думку щодо важливого ​​зараз захисту персональних даних.

"Чат-бот створений на базі відкритого API і не є повністю банківським продуктом. Він може використовувати окремі послуги за відповідним договором, але особисто не працювати з персональними даними. З вашого бізнесу багато в чому знімається питання секьюрності. Ви створюєте лише канал комунікації споживача з товаром — простий і зрозумілий", — пояснює Альона Дегрік Шевцова.

Читайте також: Альона Дегрік Шевцова про кейси зростання безготівкових платежів, які можуть бути корисні Україні

Реклама

Не менш важливими, на думку CEO LeoGaming, є питання спрощення fraud-контролю і персоналізації клієнтського підходу.

Не пропусти!
Нідерланди – Україна: стартові склади на суперматч Євро-2020
Андрій Шевченко і Франк де Бур визначилися зі складами

"Месенджери набагато більш персоналізовані. Дистрибуція будь-якої інформації у них проходить не через стрічку новин, а безпосередньо. Крім Masterpass, завжди є можливість інтегрувати Telegram payments, Apple Pay, Google Pay. Токенізовані транзакції зводять до мінімуму можливості фроду", — розповідає Дегрік Альона, продовжуючи думку про user experience.

"Чат-бот може моніторити транзакції, формувати типові витрати та на їх основі давати фінансові поради для клієнтів. Може давати регулярні звіти про стан бюджету, нагадувати про регулярні платежі (часом це краще, ніж Автоплатіж) і навіть приймати більш розумні рішення про витрати. Від нього потрібна тільки проста настройка цілей", — підсумувала Альона Дегрік Шевцова.

П'ятим важливим спрощенням, на думку глави процесингу LeoGaming, є контакт з "мілленіалами" та "поколінням Z" — найскладнішою, але при цьому залученою і на диво платоспроможною аудиторією.

"Боти дозволяють перенести платіж прямо в чат, а юзер може налаштувати рівно той рівень спілкування, який підходить саме йому/їй. Вони точно не будуть читати ваші смс і вайбер-розсилку, повірте", — резюмує Альона Дегрік.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти