"Це гра в рулетку". Що не так з автобусами з України в Польщу

Міжнародні автобуси частіше потрапляють в аварії, ніж міжобласні

У Польщі перекинувся автобус з українцями. П'ятеро людей загинули. Попередня причина аварії – водій намагався розвернути автобус на швидкості, неприпустимій для повороту.

Реклама

Однак це не все. На перевізника ФОП Тарас Стецик, автобус якого потрапив в аварію, постійно скаржилися пасажири: транспорт старий, немає справних ременів безпеки, а водії поводяться непрофесійно.

Що не так з українськими перевізниками, які возять українців за кордон, з'ясовував сайт "Сьогодні".

Потрапляють в аварії частіше, ніж міжобласні

Міжнародні перевезення тримаються на заробітчанах і студентах, особливо тепер, коли туристам в'їзд до Європи заборонений. І найпопулярніший і досить дешевий спосіб дістатися на роботу, навчання або повернутися додому – автобуси.

Реклама

В Україні міжнародні пасажирські перевезення ліцензуються. А перевізників контролює "Укртрансбезпека".

За статистикою, 5,2% ДТП стається під час перевезення пасажирів на міжнародних маршрутах. Це більше, ніж у міжобласних рейсах Україною (4,7%), і менше, ніж на внутрішніх обласних маршрутах (11%).

Найчастіші причини аварій – недотримання дистанції, порушення правил маневрування та перевищення швидкості.

Реклама

Але є ще напівофіційні перевезення або взагалі не ліцензовані як пасажирські, а отже, перевізник не несе ніякої відповідальності.

Близько половини заробітчан їздять за кордон не автобусами, а мікроавтобусами, каже Віталій Махинько, керівник профспілки "Український мігрант / Трудова солідарність".

"Напевно, половина заробітчан їздять в мікроавтобусах по 8-10 осіб. Багато людей їздять мікроавтобусом до кордону, переходять його пішки, і з іншого боку їх чекає інший автобус", – говорить Махинько.

Але на такий транспорт є попит через низьку вартість поїздки. Ще одна причина – автобуси їздять між великими містами, а мікроавтобуси – з невеликих населених пунктів, і підвозять людей до житла.

"Автобуси прив'язані до графіка і через затримки на кордоні завжди намагаються вкластися в розклад, ігноруючи безпеку і перевищуючи швидкість. Також є проблеми з тим, як водії відпочивають, змінюють один одного, хто це контролює. Мені здається, це зовсім не контролюють, а це відбивається на уважності водія на дорозі", – додає Махинько.

На що скаржаться пасажири

Анастасія Гончаренко із чоловіком їздять регулярно в Польщу з Херсонської області. За шість років вони отримали гіркий досвід поїздок транспортом різних перевізників.

"Часто на сайтах заявляють подання одного автобуса, а фактично приїздить інший. Наприклад, без кондиціонера або вайфая. Але зовсім старих автобусів не траплялося. Або можуть на маршруті, не попереджаючи, всіх пересадити в інший автобус. Ніколи не можна розраховувати на певний рівень комфорту – це гра в рулетку. Причому в правилах перевезення так і сказано, що перевізник може без попередження змінювати транспорт", – розповідає Анастасія Гончаренко.

Ще одна проблема в тому, як керують деякі водії. Євген Котляренко працює під Катовицями. Три-чотири рази на рік він приїздить додому до Тернополя.

Найбільше його насторожують не автобуси, а самі водії.

"Я намагаюся їздити автобусами великих перевізників, які більше відомі. Вони менше ризикують репутацією, і їхні водії більш професійні, як мені здається. У мене був досвід поїздки з невідомим перевізником, водій трапився нервовий – хамив пасажирам, на дорозі обганяв. Але проблема в тому, що самі перевізники напевно знають про цю проблему, тому що їхні квитки коштують дешевше", – говорить Євген Котляренко.

Раніше сайт "Сьогодні" писав, що в Україні запроваджують єдиний електронний квиток. Скористатися ним можна буде у всіх видах громадського транспорту.

Відео: Сьогодні

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64729.2

Bitcoin Cash (BCH)

485.09

Binance Coin (BNB)

559.39

Ethereum (ETH)

3111.4

Litecoin (LTC)

81.21

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,02
54,97
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,67
51,11
26,87
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.6

Євро (€)

42.28

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти