Авторитетне ЗМІ назвало компанію, яка досягла успіху в умовах кризи

10 червня 2016, 16:46

Актуально

Незважаючи на загальну економічну кризу в Україні, "Перша приватна броварня" планує збільшити обсяги продажів другий рік поспіль. Про це пише авторитетне видання "Новое время". Так, у 2015 році обсяги продажів компанії виросли на 11% у натуральному обсязі та на 43% у грошовому відношенні, а у 2016 році компанія планує вирости ще на 16% та на 46% відповідно.  

Реклама

"Атиповим виглядає активний розвиток наймолодшого гравця вітчизняного ринку пива – компанії "Перша приватна броварня", – пише Андрій Юхименко, керівник відділу "Бізнес" сайту "Новое время", в авторській оцінці своєї 2-годинної розмови з Андрієм Мацолою, засновником та CEO "Перша приватна броварня". – Зараз об’єми продажів "Перша приватна броварня" ростуть і їй вдається відігравати долю в провідних гравців".

В тренді
У Мюнхені вандали осквернили могилу Бандери

Детальніше про те, чому в світі панують пивоварні династії, чому вітчизняні пивовари самі винні в кризі на ринку, а також про переваги українського напою над російським,  "Новое время" відверто розповів сам Андрій  Мацола в матеріалі "Джин з пляшки", з онлайн-версією якого можна ознайомитися тут

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти