У протистоянні російській пропаганді компанії Facebook і Twitter повинні вивчити досвід України в протистоянні російської дезінформації, бо українці першими вийшли на інформаційний фронт проти росіян.
Таку думку висловив високопоставлений чиновник Міністерства оборони США Майкл Карпентер, передає "Голос Америки".
Говорячи про протидію російській пропаганді, він порадив звертати увагу на повідомлення, які сіють розбрат, відстежувати їх. Крім того, за словами представника Пентагону, високотехнологічні компанії повинні активніше співпрацювати з урядовими установами та неурядовими організаціями.

Так, в приклад він навів український проект StopFake.
"Вони були першими в спробах зрозуміти, як Росія поширює дезінформацію і фейкові історії в соціальних мережах і традиційних ЗМІ", – сказав Карпентер.
На його думку, власники соцмереж не розуміють масштабу і ефекту від впливу російської пропаганди.
"Вважаю, досвід всіх сусідніх з Росією країн був відкинутий. В основному через те, що він не був добре відомий. Технологічні компанії живуть в своєму герметичному світі і не бачать, що відбувається в Україні. Вони про це не думають. І коли Марк Цукерберг (засновник Facebook – ред.) відкидає факт, що Росія могла втрутитися в наші вибори – це наївно і навіть небезпечно. Це помилкове твердження, яке в той же час захищає їхні прибутки. Тому що боротьба з пропагандою коштує грошей", – підкреслив Карпентер.
Нагадаємо, нещодавно Facebook виступив з гучним звинуваченням на адресу Росії. Так, юрисконсульт Facebook Колін Стретч заявив, що зареєстровані в Росії користувачі розмістили протягом двох років в соціальній мережі Facebook близько 80 тисяч записів, спрямованих на "розкачку" громадської думки в США.