Справа MH17: російські пропагандисти вперше визнали брехню про Україну

10 грудня 2019, 20:43

Гендиректор "Першого каналу" назвав помилкою випуск новин про причетність українського винищувача до авіакатастрофи

Керівник російського пропагандистського "Першого каналу" Костянтин Ернст вперше зізнався, що його канал брехав про причетність України до авіакатастрофи малайзійського Boeing-777 на Донбасі в 2014 році.

Реклама

В опублікованому 9 грудня матеріалі The New Yorker він назвав такою, що не відповідає дійсності, інформацію про український винищувач, який нібито збив рейс MH17, в результаті чого загинули всі 298 осіб, що знаходилися на борту лайнера.

"Так, ми люди, ми припустилися помилки, але не навмисно", – сказав гендиректор "Першого каналу" в інтерв'ю журналісту Джошуа Яффа.

Фото: скріншот ефіру "Першого каналу"

У листопаді 2014 року на "Першому" показали зняті супутником "сенсаційні кадри", згідно з якими Boeing збили зовсім не з російського ЗРК "Бук", а винищувач МіГ-29 ВПС України. Рядові користувачі відразу ж розпізнали черговий фейк кремлівських пропагандистів.

В тренді
Великий штраф або п'ять років в'язниці. Яка відповідальність загрожує за заборонену символіку

Водночас Ернст назвав непрофесійним звіт Міжнародної слідчої групи (JIT) про авікатастрофу.

Реклама

Намагаючись зам'яти ситуацію з фейком, російська влада, замість визнання своєї відповідальності за загибель майже трьох сотень людей, заявила, що ракету "Бука", якою збили "Боїнг", нібито відправили з Росії в Українуі потім вона не поверталася.

Нагадаємо, що 16 липня цього року відзначали п'яту річницю трагедії. Новини "Сьогодні" повідомляли, які жалобні заходи з цього приводу проходили в різних країнах світу.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти