Директор ФК "Леогеймінг Пей" Альона Дегрік – про можливості для українських fintech-продуктів в цифровій економіці

23 жовтня 2018, 15:30

PR

За останні 5 років у нашій країні з'явився не тільки 3G, але й 4G зв’язок. На ринок вийшли міжнародні мобільні гаманці Google і Apple Pay, а кількість смартфонів у населення неухильно зростає. Такий технологічний розвиток змінює і платіжні переваги українців, на які вже відповідає український бізнес. Як це відбувається – розповідає глава ФК "Леогеймінг Пей" Альона Шевцова, чий бренд LeoGaming є однією з головних fintech-компаній країни.

По-перше, вважає, Альона Дегрік, сучасний фінтех-продукт зобов'язаний якісно вирішувати щоденні потреби – дрібні, але відчутні для користувацького досвіду.

"Будь-який новий проект в сфері прийому платежів повинен бути націлений на:

1. Дуже просте рішення 3-4 дій, які не вирішують конкуренти;
2. Давати користувачу трохи більше, ніж стандартний досвід подібної дії: нагороди, гейміфікація, обізнаність, персональний менеджмент та ін.

Ідеї для першого і другого пунктів компанії-розробники отримують як з власного досвіду, так і на основі успіхів/невдач у своїй і сусідніх нішах. Ваш новий продукт на виході повинен не "продавати послугу", а допомагати в усуненні проблеми за допомогою даної послуги. Начебто б та ж історія, просто сказано красиво – але ні, між ними ціла прірва. І треба вміти через неї перебратися", – пояснює Альона Шевцова у своєму блозі.

По-друге, переконана директор ФК "Леогеймінг Пей", компаніям слід адаптуватися і вчитися використовувати максимально збільшений зв'язок між користувачами, який забезпечив мобільний інтернет та наявність смартфона. На думку CEO LeoGaming, це народжує "новий попит", заснований на ретельному відборі і рекомендаційному характері такої селекції.

"Швидкість передачі інформації, її споживання, освоєння і генерації думки зросла багаторазово. Тому попит формується саме на основі такого глобального нетворкінгу. Перед покупкою або вибором способу, яким краще сплатити, користувачі вивчають відгуки, популярність, рівень комунікації того чи іншого бренду, умовно маркуючи його в голові як "крутий" або "не дуже". Тому дуже важливо використовувати цей глобальний зв'язок між вашими клієнтами, стати частиною їх ланцюжка отримання відповідей на питання, що цікавлять, закриття завдань", – розповідає голова ФК "Леогеймінг Пей" Альона Дегрік, знову акцентуючи увагу на тезі "не продавати послугу, а вирішувати проблеми з її допомогою".

Альона Шевцова підкреслює, що одним з найважливіших переваг платіжного додатка / сайту є його можливість зберігати час клієнта під час здійснення платежу.

"Сучасний користувач страждає від його хронічної нестачі, а тому кожна збережена хвилина за типовою операцією – вже додаткова перевага. Тому для кожного продукту, що працює з грошима, дуже важливо бути максимально простим, а не тільки безпечним. Сучасний клієнт готовий довіряти персональні дані, якщо вони будуть під надійним захистом і будуть використовуватися для вирішення його типових платіжних завдань за замовчуванням. Ми це бачимо на кейсах Uber, Masterpass, Apple Pay і т.д.", – резюмує CEO LeoGaming Альона Дегрік.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти