ДТЕК Мережі представив план з розвитку послуг в Київській області

Прості приєднання до мереж, 90% послуг – онлайн, зниження аварійних відключень на 30%

1/4

Прозорість та доступність приєднань до електромереж і сучасний клієнтський сервіс з'являться в Київській області вже в листопаді 2019 року. До кінця 2020 року 90% послуг будуть переведені в онлайн, до 2025 року тривалість аварійних відключень світла зменшиться на 30%. Це – результат зміни підходів у клієнтському сервісі, діджиталізації та впровадженні технологій "розумних мереж", які ДТЕК Мережі почав розвивати в Київській області. Про це генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх і генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда розповіли на першій зустрічі зі ЗМІ з моменту придбання компанії "Київобленерго" групою ДТЕК у травні 2019 року.

Реклама

Іван Гелюх.
Іван Гелюх.

"ДТЕК Мережі розуміє потреби сучасних клієнтів, ґрунтуючись на них, будуємо клієнтський сервіс: спрощуємо процеси, послуги через діджитал-канали, розвиваємо проактивне інформування та зручні сучасні центри обслуговування. Головне завдання на сьогодні – зробити послугу стандартних приєднань до електромереж простою і прозорою. Для цього ми мінімізуємо в ній людський фактор, переводимо в онлайн, без черг і "посередників". Через сайт клієнт зможе подати заявку на стандартне підключення, відстежувати статусу її виконання. На пошту отримає готові техумови. У листопаді сервіс став доступний для жителів "найзавантаженіших" районів області – Києво-Святошинського та Ірпінського", – повідомив генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх. У грудні послуга також стане доступна для клієнтів Бориспільського та Вишгородського районів, а протягом 2020 року – у всіх інших районах Київської області.

Віталій Шайда.
Віталій Шайда.

Реклама

Зі слів Віталія Шайди, генерального директора Київобленерго, вже в листопаді 2019 року ДТЕК перевів в онлайн замовлення таких затребуваних клієнтами послуг, як перевірка, параметризація і ремонт лічильників. "Раніше клієнти мусили особисто приходити в Центр обслуговування клієнтів – це час, який для людей дуже цінний. Тому ми зробили оформлення заявки на візит фахівця на сайті, можна завчасно вибрати зручну дату. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга буде доступна всім клієнтам області", - розповів Шайда.

Також у 2020 році компанія запустить новий зручний клієнтський портал з онлайн картою планових та аварійних відключень електроенергії і мобільний додаток з широким функціоналом – "Мережі онлайн". Для клієнтів, яким все ж може знадобитися особисте спілкування з ОСР – компанія створить комфортні сучасні центри обслуговування клієнтів (ЦОК), перший відкриється в Ірпені в лютому 2020 року – з великим світлим приміщенням, електронною чергою, компетентними консультантами.

Ще один напрям – це цифровізація диспетчерського управління з використанням "розумних" технологій Smart Grid. Це дозволить значно оперативніше виявляти та усувати аварії. "Без сучасних "розумних" систем сьогодні ми витрачаємо 5-8 годин на пошук тільки місця аварії. Цифрові технології дозволять нам бачити аварії в режимі реального часу і, відповідно, швидше їх ліквідувати. Також зробимо акцент на посилення найбільш аварійних ділянок мережі. За рахунок комплексу дій плануємо до 2025 року скоротити тривалість відключень на 30%: з поточних 496 до 347 хвилин", - повідомив Віталій Шайда.

Реклама

Іван Гелюх розповів, що операційний холдинг ДТЕК Мережі має намір до кінця 2020 року ввести єдині стандарти послуг у всіх 5 регіонах, де працюють ОСР ДТЕК, – м. Київ, Київській, Донецькій, Дніпропетровській та Одеській областях: "Наша мета до кінця 2020 року – перетворити "обленерго" на сучасні європейські сервісні компанії. Надійне електропостачання, швидка локалізація і усунення аварій, комплексне інформування клієнтів через цифрові канали зв'язку, послуги онлайн".

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63381.85

Bitcoin Cash (BCH)

473.57

Binance Coin (BNB)

607.2

Ethereum (ETH)

3116.65

Litecoin (LTC)

83.29

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,61
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,69
55,25
55,04
27,49
56,90
54,90
54,09
28,04
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
59,99
59,99
28,98
60,99
58,99
57,49
28,98
-
52,47
51,08
26,76
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.47

Євро (€)

42.18

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти