Клопотенко розповів, як телефонний дзвінок врятував йому життя

17 грудня 2020 15:23

Актуально

Ми запитали у інфлюєнсерів, які їх дзвінки були найважливішими

Ми дізналися у кулінарного експерта Євгена Клопотенко, засновниці найбільшого в Україні притулку для бездомних тварин Олександри Мезінової та лікаря Дмитра Федчишина, які дзвінки були вирішальними в їх житті і хто їхній найважливіший контакт у телефонній книжці, кому вони хотіли б мати можливість зателефонувати завжди, незважаючи на баланс номера.

Сучасна людина не уявляє свого життя без мобільного телефону. З кожним роком ми пред'являємо все більш високі вимоги до якості мобільного з'єднання, до території покриття, до швидкості інтернету. Але як буває прикро, коли в найпотрібніший момент на телефоні закінчуються гроші, а швидко поповнити мобільний немає можливості.

Тому нещодавно "Київстар" запустив, без сумніву, дуже затребувану послугу "Ми разом". Вона дозволяє вибрати номер важливого для вас абонента цього оператора і дзвонити йому безлімітно, навіть якщо ви не поповнювали рахунок і у вас немає хвилин для дзвінків всередині мережі.

Які розмови – найважливіші?

Впевнені, що багато хто позитивно оцінить запуск цієї послуги. Адже буває так, що телефонний дзвінок у прямому смислі слова може врятувати життя.

Про такий випадок нам розповів кулінарний експерт, співвласник і бренд-шеф ресторану "100 років тому вперед", засновник проєкту CultFood Євген Клопотенко.

Євген Клопотенко

Євген Клопотенко

"Деякі дзвінки можуть в буквальному сенсі слова врятувати життя.

У моєму житті, напевно, один із найбільш важливих дзвінків був із соціологічного центру, що проводив якесь опитування. Назви центру я вже не згадаю. Я стояв на прехресті, чекав світлофор. Але, як тільки загорілося зелене, у мене задзвонив телефон. Я вирішив спочатку дістати його, а вже потім переходити дорогу. Почав шукати телефон, стоячи на місці. Через кілька секунд знайшов і вже збирався зробити крок на проїжджу частину. І в цей самий момент прямо переді мною пролетіла машина і врізалася в іншу... Я від несподіванки так і залишився стояти на тротуарі. І подумав, що якби не той телефонний дзвінок, якби я почав переходити дорогу на кілька секунд раніше... Той дзвінок врятував мені життя", – розповідає Євген Клопотенко.

Засновниця найбільшого в Україні притулку для бездомних тварин "Сіріус" Олександра Мезинова згадує, що не так давно їй вдалося врятувати притулок від рейдерського захоплення тільки завдяки мобільному телефону. І якби у той момент на телефоні не виявилося грошей...

"З телефонними дзвінками у мене пов'язана значна частина роботи і життя. Я рахувала – на день у мене буває до ста дзвінків. Без телефону я – мов без рук. По телефону ми проводимо попередні співбесіди з людьми, які хочуть взяти тварин із притулку. Ці співбесіди дуже довгі, буває, година або довше. Це дуже важливо для того, щоб хоч трохи зрозуміти людину, розповісти про характер майбутнього вихованця, дізнатися про умови для тварини. Тому що наш притулок знаходиться далеко за містом, а їхати за 50 кілометрів, щоб потім виявилося, що людина нам не підходить або що їй не підходять тварини – це неправильно.

Олександра Мезинова

Олександра Мезинова

Влітку 2018 року в нас хотіли забрати притулок. Розгорнулася справжня війна. А я в цей час була на міжнародній конференції з питань зоозахисту. І, щоб врятувати наш притулок, мені довелося всі питання вирішувати по телефону. Я просто годинами говорила із поліцією, адвокатами, зоозахисниками, журналістами.

Але найважливішим, я вважаю, виявився дзвінок одній дуже відомій людині. Саме завдяки їй вдалося відвоювати притулок, і сьогодні ми як і раніше маємо можливість рятувати тварин. Звичайно, після нього війна не закінчилася відразу. Ця історія почалася влітку і тривала аж до Нового року. У нас понад 3000 тварин у притулку. Якби його відібрали, це була б катастрофа.

Коли я дзвонила цій людині, просила про допомогу, мені потрібно було все детально і до дрібниць пояснити, оскільки вона нічого не знала про нашу ситуацію. Це була дуже довга розмова, і мені було важливо, щоб зв'язок не перервався", – згадує Олександра Мезинова.

Хто вона – найважливіша людина у нашому житті?

Олександра Мезинова каже, що це буде її колега – керуюча притулком.

"Раніше я б сказала, що найважливіші для мене люди – це мої батьки. Але я вже, на жаль, залишилася без них. Тому зараз це телефон керуючої притулком Лариси. Вона надійний соратник, надійна людина. Я повинна бути на зв'язку з притулком 24 години на добу. Адже він знаходиться далеко від Києва, далеко від цивілізації, можна сказати. Тварини можуть захворіти, проти нас можуть бути різні провокації, як, наприклад, та у 2018 році. Крім того, нас чотири рази підпалювали. Тому ми повинні бути на зв'язку завжди", – каже Олександра Мезинова.

Заступник гендиректора "Центра первинної медичної допомоги" Любомльської міськради, голова ГО "Асоціація здоров’я суспільства" Дмитро Федчишин – один з тих, хто сьогодні рятує людей. У період пандемії він повинен постійно перебувати на зв'язку із пацієнтами. Але найближча людина, з якою він завжди повинен залишатися на зв'язку, – це його дружина.

Дмитро Федчишин

Дмитро Федчишин

"Для мене будь-який дзвінок важливий. Я працюю в системі охорони здоров'я, і, якщо мені дзвонять, можливо, людина потребує допомоги прямо зараз. Тобто бувають такі дзвінки, які не можна відкласти або перенести на потім. Допомога повинна бути своєчасною. Тому мені потрібно постійно залишатися на зв'язку.

Але стосовно найважливішого телефонного номера – для мене це телефон дружини. У мене така робота, яка вимагає багато часу і сил. Набагато більше, ніж офіційний робочий час. І робота для мене дуже важлива. Мені хочеться допомагати людям, приносити користь. Але при цьому я не можу сказати, що сім'я для мене на другому місці. Ні, сім'я завжди повинна бути на першому місці. Тому що це найдорожчі люди. Коли я далеко від дружини і сина, я постійно думаю про них і хочу бути впевненим, що у них усе в порядку. Тому я повинен завжди мати можливість зателефонувати дружині", – розповідає Дмитро Федчишин.

Напишіть і ви у своїх соціальних мережах про найважливіші телефонні розмови або про близьких людей, для дзвінків яким ви б підключили цю послугу разом із #Миразом. Подякуйте важливій для вас людині, що вона завжди на зв'язку, щоб допомогти вам.

Як підключити послугу "Ми разом"

Абоненти, які користуються передплаченими тарифами (не контрактними), можуть підключити послугу "Ми разом", зателефонувавши на короткий номер 535 або у додатку "Мій Київстар".

Підключення послуги додатково не оплачується. Дзвінки на обраний номер будуть безлімітними, навіть якщо рахунок не поповнювати довгий час. І підключений номер можна змінити один раз на місяць.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти