Kyiv Media Week-2021: Євгеній Бондаренко про підвищення ефективності внутрііндустріальних процесів

Упродовж найближчого року медіагрупа планує підвищувати ефективність процесів всередині компанії і брати активну участь у внутрііндустріальних проєктах
Підсумки форуму Kyiv Media Week
Підсумки форуму Kyiv Media Week / Фото: Сьогодні

Про перерозподіл доходів, приріст ОТТ-платформ, необхідність перезавантаження моделі продажу реклами, про підтримку виробництва серіалів на державному рівні і створення національного ОТТ-оператора – про це CEO "Медіа Групи Україна" Євгеній Бондаренко розповів у рамках форуму Kyiv Media Week.

"Структура доходів традиційного українського телебачення ще 5 років тому виглядала наступним чином: 95% – реклама і спонсорство, 5% – все інше. У нас ще в позаминулому частка позаефірних доходів перевищила 50%. Ми отримуємо доходи від прямих абонентів платформ (DTH і OTT) і від зростання retransmission fee (ретрансляції телеканалів платформ, операторам тощо). Сегмент платного телебачення (у нас це OTT-платформа Oll.tv, супутникова платформа Xtra.TV і канали Футбол) істотно виріс і вже перевищив телевізійний рекламний ринок. У цьому сегменті ситуація з супутниковими операторами найскладніша, оскільки після кодування супутника багато потенційних абонентів почали сподіватися на розкодування, обіцяне держорганами, яке не відбулося, але за цей час люди вже кудись мігрували: деякі залишилися на безкоштовному супутнику, хтось придбав DVB-T2 тощо. Так, DTH оператори приростають, але це зовсім інші темпи зростання порівняно з тими, якими міг прирости ринок", – зізнається Євгеній.

Читайте також:

Реклама

Також він зазначив, що упродовж найближчого року медіагрупа планує підвищувати ефективність процесів всередині компанії і брати активну участь у внутрііндустріальних проєктах.

"Усередині індустрії ми не досить ефективно взаємодіємо з рекламною моделлю монетизації. На тлі більш чіткого таргетування аудиторії в діджиталі телебачення залишається і в панелі, яка може бути поліпшена, також можна розширити широку комерційну аудиторію до 14-64 (в даний час це вікова група 18-54). Поточна аудиторія була зафіксована 20 років тому, але зараз купівельна спроможність, купівельні звички і моделі вже ширші у вікових координатах. Зараз у кожному селі є Нова пошта, мобільний інтернет. Люди в 54 роки, умовно кажучи, споживають так само, як вони робили в нульових, коли їм було по 34. Відповідно, необхідно удосконалювати моделі продажу реклами: розширити аудиторії і дати можливість рекламодавцям користуватися широкими угодами для збільшення швидкості побудови охоплень рекламних кампаній", – підкреслює Бондаренко.

Окремої уваги, на думку директора "Медіа Групи Україна", заслуговують ініціативи щодо державної підтримки виробництва серіалів.

"Ведуться численні діалоги, але динаміка поки відсутня. Сподіваюся, незабаром ми зрушимо і в цьому напрямку. Також я продовжую вірити в проєкт національного ОТТ-оператора, якщо медіагрупи, продакшни і деякі гравці ОТТ-ринку зможуть об'єднатися в єдиного національного ОТТ-оператора і стати системним координованим гравцем на цьому ринку".

Раніше ми писали:

Реклама

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Війна в Україні з космосу
Більше новин
🙏 Keep Calm
Допомога під час війни
Більше новин
Хроніка обстрілів
Більше про це
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
"Разом нас багато"
Нас не подолати
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64200.16

Bitcoin Cash (BCH)

481.63

Binance Coin (BNB)

607.26

Ethereum (ETH)

3157.74

Litecoin (LTC)

83.67

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,24
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
28,97
59,99
57,99
57,99
28,98
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,21
51,06
26,81
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.47

Євро (€)

42.18

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти