Міністерство економічного розвитку і торгівлі не використовуватиме затверджений урядом новий бренд "Ukraine NOW UA" для популяризації України, як туристичної країни. Про це в Facebook заявив президент Національної туристичної асоціації України і радник міністра економіки Іван Ліптуга.
"Туризм, як найпотужніший рупор в брендінгу територій має вже свій фундаментальний брендбук і айдентику, прийняту 2013 року, яку використовують на всіх виставках протягом останніх 5 років. Ukraine – It's all about U зареєстрована торгова марка, знаходиться на балансі і в управлінні центрального органу виконавчої влади в сфері туризму і курортів – Мінекономрозвитку. Він і далі використовуватиметься з метою просування Національного туристичного продукту України". З 2016 запущена програма з створення Національної мережі туристичних брендів, в рамках якої брендуються області, міста та окремі туристичні дестинації", – написав він.
Коментуючи затверджений на засіданні уряду бренд "Ukraine NOW UA", Іван Ліптуга зазначив, що "в даному випадку ми бачимо швидше дизайн, ніж брендинг".
"І весь дизайн зводиться до шрифтового, а-ля хельветік, геометричному гротеску, який складно чимось зіпсувати. Інше питання, до чого тут Україна, але про дизайн не сперечаються ...", - зазначив він.
При цьому Іван Ліптуга вважає, що обговорення в соціальних мережах нового бренду найближчим часом піде на спад.
"Через місяць ніхто вже не згадає про нову прийняту айдентику, крім тих, на чиї плечі ляже завдання подальшого її впровадження в життя. І тільки від цих людей залежатиме наскільки це життєздатний проект і чи хороший він!", – написав він.
Нагадаємо, Кабінет міністрів України схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд "Ukraine NOW UA" ( "Україна зараз"), який стане основою презентації України в світі. Відповідне рішення представив прем'єр Володимир Гройсман, повідомляє прес-служба уряду.
"Команда уряду, Мінінформполітики, експерти працювали над створенням бренду "Україна зараз". Робота завершена. Це буде бренд України у світі", – сказав прем'єр.
Як відомо, за оцінками консалтингової компанії Brand Finance, 2017 року вартість бренду "Україна" становила 68 млрд доларів