Міністр охорони здоров'я Максим Степанов розповів, як сам протестував роботу контакт-центру МОЗі один раз навіть не зміг додзвонитися. Про це він сказав під час онлайн-брифінгу.
Він закликав українців дзвонити на телефон гарячої лінії контакт-центру 0-800-602019 з будь-яких питань, що стосуються коронавірусу.
Також міністр розповів, що особисто перевіряв роботу гарячої лінії МОЗ кілька разів.

"Іноді, якщо завантажені лінії, ти чекаєш півтори-дві хвилини. Одного разу не дочекався і поклав трубку. Але буквально через 15 хвилин мені передзвонили, що "ви зверталися в контакт-центр, дзвонили". Дзвонив я не зі свого номера телефону, а то тут з'являться "експерти", які почнуть це коментувати", – розповів Степанов.
Як повідомляли новини "Сьогодні", контакт-центр МОЗ працює з початку листопада. Українці можуть туди дзвонити з будь-яких питань, пов'язаних із COVID-19, і навіть знайти собі сімейного лікаря.
У свою чергу заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер розповідав, на що найбільше скаржаться українці в контакт-центр. Тільки за перший місяць роботи надійшло понад 50 тисяч звернень.
А тим часом в Україні почали діяти нові карантинні обмеження. Детальніше в сюжеті: