Увересні 2006 рокучерговапоїздкававтомобілізакінчиласядлятоді23-річноїЮліїРесенчукстрашною аварієюіінвалідністю.Дівчинаїхаладо Львоваразомзчоловікомійоготоваришем.Юліясиділаназадньомусидінні,їїчоловікперебувавнапередньомупасажирськомумісці,керувавжавтомобілем-друг пари.
Помилканедосвідченоговодія,який,якз'ясувалосяпізніше,щейперебувавустанінаркотичногосп'яніння,привеладо того,щоавтомобільвилетіввкюветіперекинувся.
"Це було 23 вересня. Ми під'їжджали до Львова, рухалися по досить небезпечній ділянці дороги, де часто відбувалися ДТП. Ми всі не були пристебнуті, швидкість була приблизно 100 кілометрів на годину. Я пам'ятаю, що ми їхали за якимось мікроавтобусом, і він їхав дуже повільно. Наш водій хотів його обігнати. Він пішов на обгін, але зробив це дуже невдало. Водій виїхав на узбіччя і наткнувся на бордюр. Після цього автомобіль стало кидати в різні боки. Водій спробував вирівняти його, але швидкість була велика. Ми вилетіли в кювет, де автомобіль ліг на дах", – розповідає Юлія.
Якзгадуєдівчина,їїсталокидатипоавтомобілю,ібуквальнопісляпершихударіввонавтратиласвідомість.ЯквважаєЮлія,якбивонабулапристебнута,реміньбутримавїїтіло.
"Я прокинулася вже в дуже побитом автомобілі, просто в купі металу. Я чула, як навколо бігали люди. Перш за все, я зраділа, що залишилася жива. Але потім я доторкнулася до своїх ніг і зрозуміла, що не відчуваю їх. Було відчуття, що я доторкнулася до чужих ніг. Я стала їх щипати і бити, але нічого не відчувала. Я нічого не розуміла, я думала, що я пошкодила ноги. Потім приїхала швидка, мене довго витягали – близько двох годин. Медики зрозуміли, що у мене зламаний хребет. До речі, він був зламаний в декількох місцях. Доктор казав, що було таке відчуття, що мені всередину сунули петарду і там її підірвали. Як потім з'ясувалося, було два сильних удари – і обидва вони припали на хребет. Ремінь, можливо, врятував би мою спину", – продовжує дівчина.
Дівчинугоспіталізуваливлікарнюразомз другимпасажиром,їїчоловіком,якоговрезультатіаваріївикинулочерезпереднєвікно-уньогобуврозірванийкишечникізламане стегно.Водій,на жаль,отримавнесуміснізжиттямтравмиізагинувнамісці.
"Післяаваріїчутливістьмоїхнігтакіне вдалосявідновити,взв'язкузчимявже11роківвінвалідномукріслі.Мійчоловік,ниніколишній,такожвідновився.Алеярозумію,що,якщобмибулипристебнуті,наслідки,можливо,булибне такимистрашними",-розповідаєдівчина.
Незважаючинатакуаваріюінаслідки,Юліязаразживе повноціннимжиттям.
"Намоментаваріїяякразвчиласявуніверситетіза спеціальністю"Соціальнаробота",де,посуті,вивчалате,якдопомагатилюдямзінвалідністю.Доленосноговсевийшло-мояспеціальність,аваріяімояінвалідність.Заразяпрезидентблагодійногофонду"АІК"(Асоціаціяінклюзивноїосвіти),яведупроекти,врамкахякихдопомагаюлюдямзінвалідністю.Крімтого,я єдиректоромЦентруінклюзивнихтехнологійнавчаннявУніверситеті"Україна"",-говоритьЮлія.
Аваріязміниластавленнядівчинидо їздивавтомобіліідо дотриманняправилбезпеки.
"Язараззавждипристебнути ремені безпеки,навітьколиперебуваюназадньомусидінні.Раджуцеробитиііншимлюдям-реміньможеврятуватижиттяабоуберегтивідстрашнихтравм.Такожябрадилазавждиретельнопридивлятисядо того,до коговисідаєтевавтомобіль.Заразяотрималаправа,ісамаводжу,аджеменістрашнодовірятисвоє життякомусь.Требадотримуватисяправилбезпеки,аджетиніколи незнаєш,щотебечекаєзачерговимповоротом",-говоритьдівчина.
Нагадаємо, раніше сайт "Сегодня" писал про те, чому важливо користуватися ременем безпеки під час їзди в автомобілі.
Зазначимо також, поліція нещодавно озвучила жахливу статистику ДТП на українських дорогах. Так,з 1 січняпо 1 жовтня2018року наавтодорогахУкраїнисталося 108070аварій.УДТПзагинули 2266 осіб,а 22394 -отрималитравми.Прицьомунайпоширенішимипричинамиаварійсталипорушенняправилманеврування,перевищенняшвидкості.
Крім того, в Україні планують збільшити штрафи за непристебнутий ремінь безпеки в автомобілі під час руху.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше