Пасажири маршруток скаржаться на неналежний стан транспортних засобів. Мовляв, людей наражають на небезпеку, тому що їздять по засніжених дорогах на "лисій" гумі.
Дощить і сніжить, а багато маршруток досі не готові до зими. Водії масово їздять на стертих колесах. Хоча про потенційну небезпеку знають.
Використання "лисої" гуми, як відзначають автоексперти, збільшує гальмівний шлях і можна потрапити в аквапланування, коли водій заїжджає на поверхню, де суцільна вода і він починає гальмувати і зчеплення гуми з асфальтом немає, і автомобіль просто пливе.

Їздити на гумі літнього типу також вкрай небезпечно, попереджають експерти.
"Вона (гума) стає твердою. Фактично дубовою. Відповідно в ній збільшується гальмівний шлях. А відповідно, коли випаде сніг – це 99% аварійна ситуація. Сідати в таку маршрутку навіть страшно", – говорить Костянтин Андріюк, автоексперт.
Але більшість пасажирів поняття не мають, як ризикують. Зараз придатність автобусних шин для зимових доріг ніхто не контролює, тому зняти з маршруту небезпечний транспорт – неможливо.
Читайте також:
- "Головна тема": маршрутки повинні зникнути з доріг – Омелян
- Проїзд в київських маршрутках може подорожчати до дев'яти гривень
- 40% маршруток в Києві працюють незаконно – результати аудиту
- У Києві перевіряють маршрутки: з двома компаніями будуть розривати договори
- Смертельні маршрутки: як в Києві будуть вирішувати проблему з аварійними автобусами