Більш13000голосів запетиціюпро передачуКиєво-Печерської лавриУПЦ Київського патріархатубули зібраніза допомогоюemail-маркетингу таобману.
Зокрема, використанів розсилціелектронні адресипопередньобули зареєстрованіна сайтіКиївської міської радиякті, зяких нібитокиянипроголосували зацюпетицію, повідомляє ЦентрінформаціїУкраїнської Православної Церкви, посилаючись на заявуІнформаційного відділуУПЦ.
"Про це повідомляютьчисленні користувачімережі Інтернет, якимна електронну поштуприходиларозсилказ проханням підтвердитипідписаннязгаданоїпетиції.Коли користувачівідкривалипосиланняз метою дізнатисяїї зміст,абовідмовитисявід підписання-автоматичноотримувалинаступнеповідомлення про те,що їхній голосзарахованийна підтримкупетиції. При цьомуне відбувалосяжодноїреєстраціїпідписантів- доситьбуло натиснутина активне посиланняв отриманомулисті", – йдетьсяв заяві.
Такий методзборупідписівв ІнформаційномувідділіУПЦвважаютькомп'ютернимпідтасовуванням, а самупетицію-"спланованою провокацієюз незаконнимвикористанням бази данихкористувачів інтернету,якіпотрапиливрозсилкувжепопередньозареєстрованихсторінокдля підписанняпетиції".
При цьому вІнформаційному відділіУПЦзвертають увагуна те, щов розсилцібули використаніелектронні адресине тільки жителівКиєва та України,а й іноземні, зокрема- Канади, про що свідчитьсканодного з листіврозсилки,який є врозпорядженнівідділу.
"Цямахінаціяплануваласядля створеннячергової інформаційноїспекуляції про те, що суспільствонібитоне підтримуєУкраїнську Православну Церкву,за що і булизібрані тисячіпідписів зарекорднокороткий термін", – вважаютьвІнформвідділіУПЦ.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше