В умовах оголошеного в Україні карантину ДТЕК забезпечує стабільне енергопостачання мешканцям міст та сіл. Піклуючись про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, компанії ДТЕК Київські електромережі, ДТЕК Дніпровські електромережі, ДТЕК Донецькі електромережі, а також Одесаобленерго і Київобленерго перейшли в режим дистанційного обслуговування.
Компанії просять клієнтів скористатися дистанційними сервісами замість особистих візитів в ЦОК. Скористатися послугами можна на сайтах компаній, за телефонами їх колл-центрів, а також по електронній пошті і на офіційних сторінках в Facebook. Це більш зручний формат обслуговування, який економить час клієнта і не вимагає його особистої присутності.
На даний момент в місті Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях доступні такі дистанційні сервіси:
- Передача показань електролічильників (в особистому кабінеті на сайтах компаній);
- Отримання та передача інформації про відсутність електроенергії;
- Отримання інформації про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
- Консультації в разі непрацюючого лічильника;
- Замовлення на приєднання до мережі;
- Замовлення на збільшення потужності;
- В особистому кабінеті – передача показників і отримання рахунку за реактив і розподіл (для юридичних осіб).
Оператори систем розподілу повідомляють, що збільшили кількість операторів колл-центрів, які приймають дзвінки, повідомлення і заявки в Facebook. У той же час, просять поставитися з розумінням щодо тимчасової зупинки робіт на дому. Клієнтів просять, по можливості, перенести всі нестандартні питання, які потребують особистого звернення, на період після закінчення карантину.