"Суцільний жах": в РНБО розповіли про причину закриття трьох телеканалів

5 лютого, 21:32

Юлія Ляхова Юлія Ляхова

З інформаційним простором розбиралися вісім місяців

Телеканали "112 Україна", ZIK та NewsOne зникли з ефіру через те, що їх фінансують за гроші Росії.

Реклама

Про це в ефірі "Свобода слова Савіка Шустера" на каналі "Україна" заявив секретар РНБО України Олексій Данілов.

За його словами, РНБО вісім місяців за дорученням президента України Володимира Зеленського розбиралася з інформаційним простором держави.

В тренді
"Відморожена зовсім": в Мережі захейтили менеджера Укрпошти за пост про секс
Фото: Facebook Левицької
В тренді
Град, шквали, зливи і магнітні бурі: погода приготувала українцям "сюрпризи"
В тренді
Коронавірус "дав задню"? В Україні все менше нових випадків за добу (статистика)

"З кожним днем ми отримували дедалі більше інформації, у який спосіб відбувається фінансування, просування російських наративів. Стало відомо, що люди, які сьогодні в Росії заробляють гроші, за ці гроші починають фінансувати українські телеканали. Це відбувалося не зовсім у відкритий спосіб. Коли ми зробили аналіз, що саме відбувається на цих каналах, на що впливають та чим займаються – це був суцільний жах", – сказав Данілов.

Раніше віцепрем'єр-міністр, міністр із питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та член РНБО Олексій Резніков заявив, що рішення про блокування телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne є законним і відповідає всім європейським нормам.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти