Телеканал "Україна" – лідер глядацьких симпатій вересня

3 жовтня 2018, 19:41

У вересні на каналі "Україна" успішно стартували прем'єри праймових серіалів і міні-серіалів вихідного дня

За підсумками вересня 2018 року, телеканал "Україна" є лідером телевізійного перегляду як в будні, так і у вихідні. Канал займає перше місце серед вітчизняних телеканалів за всіма основними аудиторіями 18-54 (міста 50+), 18+ (міста 50 тис. +), 4+ (Вся Україна).

Реклама

За комерційною аудиторією 18-54 (50 тис. +), середня частка каналу "Україна" у вересні 2018 склала 11,67%, рейтинг – 1,36%. За аудиторією 18+ (50 тис. +): частка – 15,77%, рейтинг – 2,39%. За аудиторією 4+ (Вся Україна): частка – 14,37%, рейтинг – 2,01%.

grafik_1_veresen

У вересні на каналі "Україна" успішно стартували прем'єри праймових серіалів і міні-серіалів вихідного дня. Всі вони отримали першість у своїх слотах за основними аудиторіями і рейтингові показники вищі за середні показники каналу і зібрали біля екрану мільйонні аудиторії.

В тренді
Скасовувати чи не скасовувати: скільки в Україні вихідних порівняно з іншими країнами

12-серійну мелодраму "Обман" (виробництва FILM.UA) подивилися більше 11,8 млн. глядачів, 16-серійну гостросюжетну мелодраму картини "У минулого в боргу" (виробництво Filmstream) – 12,7 млн глядачів. Аудиторія міні-серіалу "Вір мені" (виробництва FILM.UA) склала 6,2 млн глядачів, міні-серіалу "Вище тільки любов" (виробництво "Арт Територія") – більш 5,9 млн, "Доля обміну не підлягає" ( виробництво Filmstream) – 5,7 млн, "Помічниця" – більш 5,4 млн "Одна на двох" (виробництво "ЕйБіСі Фільм Україна") – більше 5,1 млн.

Реклама

У вересні на каналі "Україна" успішно стартував новий сезон детективних історій "Агенти справедливості" (виробництво покадшн-компанія "ТелеПро"). Протягом місяця проект залишався лідером свого слоту за основними аудиторіями: за аудиторією 18-54 (50 тис. +), середня частка програми "Агенти справедливості" у вересні 2018 склала 14,37% аудиторії 18+ (50 тис. +) – 20, 73%, по аудиторії 4+ (Вся Україна): – 17,48%.

Перше місце в своїх слотах за основними аудиторіями також утримували проекти власного виробництва: ток-шоу "Говорить Україна" з Олексієм Сухановим, "Зоряний шлях", "Реальна містика" (виробництво покадшн-компанія "ТелеПро"), денні, вечірні і праймові випуски новин "Сегодня", тижневик "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою". Також великий інтерес глядачів у вересні викликали матчі національної збірної України з футболу.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти