Телеканал "Україна" в листопаді став лідером глядацьких симпатій

4 грудня 2018, 15:14

Канал впевнено утримує першість серед вітчизняних телеканалів за всіма основними аудиторіями

Телеканал "Україна" став лідером глядацьких симпатій в листопаді. Він більше за інших своїх конкурентів користувався попитом глядачів – як в будні, так і у вихідні.

Реклама

Варто зазначити, що канал "Україна" впевнено утримує першість серед вітчизняних телеканалів за всіма основними аудиторіями 18-54 (міста 50+), 18+ (міста 50 тис. +) і 4+ (вся Україна).

За комерційною аудиторією 18-54 (50 тис. +) середня частка (shr,%) каналу "Україна" в листопаді 2018 склала 11,24%, рейтинг (rat,%) – 1,51%. За аудиторією 18+ (50 тис. +): частка – 15,48%, рейтинг – 2,71%; за аудиторією 4+ (вся Україна): частка – 14,55, рейтинг – 2,50%.

grafik

Складовими успіху каналу "Україна" стали прем'єри праймових серіалів і міні-серіалів вихідного дня. Пристрасний детектив "Хто ти?" (Виробництво "Українська продакшн студія") за місяць подивилися понад 13 млн глядачів. Серіал "Акварелі" (виробництво ТОВ "ЕйБіСі ФІЛЬМ Україна", Vileton Production, ТОВ "Сінетехно") подивилися понад 13 млн глядачів.

Реклама

Також в листопаді на каналі "Україна" стартував гумористичний проект "Без паніки", перший випуск якого переглянули 1,3 млн глядачів. 24 листопада відбулася прем'єра документального фільму "Зомбі-2. Промивання мізків" (виробництво IVORY Films), який розповідає, як протистояти маніпуляціям. Аудиторія фільму склала 4,4 млн глядачів.

В тренді
Скрізь грози і до +29 градусів: чого очікувати від погоди в Україні 17 травня (карта)
REUTERS/Gleb Garanich
В тренді
Візит глав МЗС Молдови і Грузії і засідання НАТО – анонси СЬОГОДНІ
В тренді
Жовтий рівень небезпеки: синоптики попередили українців про негоду

У листопаді проект "Головна тема" відзначив рік в ефірі каналу "Україна". Програма викликає постійну зацікавленість глядачів. Так, випуск від 18 листопада, в якому розглядали поширені міфи про одяг із секонд-хенду, став кращою програмою дня. Аудиторія випуску – 8,7 млн глядачів.

З високими результатами завершився показ другого сезону кулінарного шоу "Свекруха або невістка" за турецьким форматом Rivals-in-Law. Впродовж всього часу в ефірі каналу "Україна" проект був лідером свого тайм-слоту за основними аудиторіями. Аудиторія сімейного реаліті в листопаді склала 7,6 млн глядачів. Також в листопаді завершився показ російськомовного серіалу "Лікар Ковальчук-2" ("Panopticum"), в цілому в ефірі каналу "Україна" серіал подивилися 17, 2 млн українців.

Традиційно лідерами глядацьких симпатій каналу "Україна" були ранкові, денні та праймові проекти власного виробництва ("Ранок з Україною", "Зоряний шлях", "Реальна містика", "Історія одного злочину", "Агенти справедливості", "Говорить Україна").

У листопаді випуски новин "Сегодня ", що є частиною інформаційного бренду "Сегодня", залишаються одними з найрейтинговіших інформаційних проектів на вітчизняному телебаченні. Впродовж місяця новини "Сегодня" о 15.00, 19.00 були лідерами своїх слотів і зібрали аудиторію 12,4 млн і 18 млн глядачів відповідно.

Реклама

Раніше продюсери каналу "Україна" закликали своїх колег до добросовісної конкуренції. Фільми і серіали власного виробництва телеканалу збирають біля екранів мільйони глядачів. Конкурентам це не подобається, і вони роздувають істерію і маніпулюють інформацією щодо серіалів, які показують на каналі "Україна", хоча жодних порушень в Держкіно не фіксують.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти