Змінити ім'я та прізвище, поголити голову або роздягнутися прямо на вулиці – на що тільки не йдуть люди заради дармової побутової техніки, телефону або грошей. На заході це – звичайна практика маркетологів, при цьому все частіше на такі вчинки наважуються і українці.
Так, заради дорогого телефону 28-річний менеджер Максим Лебідь змінив ім'я і прізвище – з новим ім'ям він прожив місяць, але дорогий гаджет не виграв – випередили інші Сіми Айфони. Зате тепер у Максима новий паспорт – ID-картка, яку він отримав, коли повертав собі колишнє ім'я. Про свій вчинок чоловік не шкодує, каже, що хоч і не виграв, зате прославився.
Але не тільки заради популярності люди готові на дивні вчинки. Киянки, наприклад, приїжджали на автозаправку в бікіні заради безкоштовного бензину, а в Сумах майже тисяча людей прийшли в нижній білизні в секонд-хенд – щоб не платити за покупки.

Нагадаємо, в серпні жителі китайського міста Ханчжоу (провінція Чжецзян) поскаржилися місцевій владі на рекламний плакат ресторану, який пропонував відвідувачкам знижку, пропорційну їхньому розміру грудей. Акція була припинена через численні скарги.
Раніше в Японії відкрили інтерактивний ресторан. Повечеряти там можна, наприклад, в суспільстві метеликів.